Weightgainer vraag!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weightgainer vraag!

Hallo,

Ik heb even een vraagje wat betreft weightgainer, ik heb zojuist mass fusion binnen gekregen en door mijn fitness instructeur is mij verteld dat ik 600 gram per dag binnen moet krijgen en hiernaast ga ik 3/4 keer in de week sporten maar mijn vraag dus is hoeveel melk moet ik hierbij combineren sinds 200 gram per shake wel aardig veel is, ik ben wel van plan dit te doen maar heb graag een antwoord van jullie nodig!

Cheers!

Really?
    wat dacht je van : probeer gewoon wat uit en kijk hoe het smaakt. meer melk = meer kcal

It aint rocket science!

Comment

600g weightgainer per dag = 2400 kcal. Om het een beetje drinkbaar te maken heb je ook minimaal anderhalve liter melk nodig = 750 kcal. Dan zit je al ruim boven de 3000 kcal, zonder dat je ook maar iets fatsoenlijks gegeten hebt. Tel daarbij nog je normale voeding gedurende de rest van de dag en je komt op een extreem hoge kcal inname.

We weten natuurlijk niet hoe zwaar je bent en wat jij per dag verbrand, maar de kans is vrij groot dat dit gewoon veel te veel is en dat je zoveel boven je behoefte eet, dat je binnen enkele maanden een hele flinke speklaag hebt aangezet.

Kun je ons misschien iets meer vertellen over je gewicht, vet%, etc?
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X