FM - Update

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FM - Update

Gegroet Bodynet,

Na lang afwezig te zijn besloot ik toch maar weer eens in te loggen (bleek vrij lastig gezien ik het ww van dit account én het ww van mijn oude mailadres niet zo 1,2,3 uit mijn frontale kwab kon vissen.

Ik ben de afgelopen 1.5 - 2 jaar niet meer in de gym geweest, ik heb mijn abbo opgezegd en heb mijn sportinteresse 100% gefocust op hardlopen, dit 3 á 4 keer per week (min 5km, max 15km, liggende aan zin/tijd.)
    Komend jaar ga ik beginnen met een beginners marahton schema, dit voor de marathon van Maastricht (wordt in juni de eerste keer gehouden) als deze ook volgend jaar plaatsvind, zo niet schrijf ik me in voor de marathon van Rotterdam.

Sinds dit schooljaar ben ik bezig met de horlogemakers opleiding in Schoonhoven, ik kom uit zuid Limburg dus ik zit uiteraard op kamers, dit bevalt redelijk goed, de opleiding is overigens ook zeer leuk.

Voeding... Ik probeer zo veel mogelijk clean te eten, alles op onderhoud. Ik eet nog steeds vrij veel rijst met kip/vis en groenten dus dit gaat allemaal prima.

Voor de rest gaat het helemaal toppie, ik zal zo af en toe hier wat rondhangen en misschien wat posten.

Mvg,

Fitness-maniak

Dus je gaat ook weer krachttrainen of..?

Comment

Welkom terug FM!! Leuke opleiding ook.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        Dus je gaat ook weer krachttrainen of..?
        Waarschijnlijk wel.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
          Welkom terug FM!! Leuke opleiding ook.
          Thanks!

Deze rit ga ik natuurlijk geen spamkanon meer zijn, 21 jaartjes oud nu en na mijn vmbo-t nog Havo gehaald (overigens wel 3 jaar ipv 2 jaar over gedaan ivm een foute keuze van vakken, wiskunde B enzo...) dus mijn spelling en zinsconstructie zal er ook wel op vooruitgegaan zijn.

Zojuist even wat oude topics doorgelezen, daar wordt een Nederlands leraar niet vrolijk van.

Comment

Welkom terug en fijn dat alles z'n gangetje gaat !
            "Straight outta gym"

Comment

Welcome back Marathon-maniak.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Welkom terug FM, interessante opleiding doe je
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dubbel
                  Last edited by rain; 27-05-2015, 21:54.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha lache man, welcome back
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Leuk dat je terug keert fm

Comment

Thanks!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X