aankomen/breder worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aankomen/breder worden

Hallo
    ik ben 1.93 en weeg rond de 80kg, nu wil ik graag aankomen en wat breder worden maar geen idee hoe ik dit het beste aan kan pakken.
    Ik kan zoveel eten als ik wil maar kom niks aan, iemand tips??

Mvg

Gus heeft er een stukje over geschreven deze week: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ik-bulken.html

Maar ik beloof je dat je aan kan komen. Kwestie van je voeding blijven tweaken totdat je het gewenst resultaat hebt. Ik heb al ontzettend veel mensen meegemaakt die claimen niet aan te kunnen komen. Als we eenmaal bezig zijn blijkt het miraculeus wel te kunnen. Dus:

Maak je voeding meetbaar, kom je niet aan? Verhoog. Kom je nog niet aan? verhoog nog eens etc. Komt vanzelf goed, promise. Kan twee/drie/vier weken duren maar komt vanzelf goed. Meestal lukt het in een keer trouwens.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik kon ook altijd eten wat ik wilde zonder aan te komen..
      Maar de afgelopen 5-6 jaar met de juiste voeiding en training ben ik zeker 25kg zwaarder.
      IEDEREEN kan aankomen, en merendeels van de mensen die niet fitnessen en denken dat ze al 'te veel' eten oid, hebben er eigelijk nog geen verstand van.

De helft gebeurd in de keuken, de andere helft in de gym
      :: 1.82M :: 84 KG ::
      BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by dutchie1991 View Post
        Ik kan zoveel eten als ik wil maar kom niks aan

Geef eens een vb van wat je hier onder versta en op hoeveel Kcal dit kom want naar mijn ervaring denken mensen vaak dat ze meer eten dan ze in werkelijkheid doen.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
          Geef eens een vb van wat je hier onder versta en op hoeveel Kcal dit kom want naar mijn ervaring denken mensen vaak dat ze meer eten dan ze in werkelijkheid doen.
          Andersom de ik kan niet afvallers een stuk minder

"Oh telt die ijskoffie ook? Moet ik dan echt ALLES bijhouden!!?"
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Pellegrino90 View Post
            De helft gebeurd in de keuken, de andere helft in de gym
            Vind ik overdreven.

Zolang je maar voldoende van alles binnen krijg en een goed trainingsschema volgt maak je progressie. Als je trainingsschema zuigt kan je je voeding afstemmen tot je een ons weegt maar zal je niet/nauwelijks vooruitgang boeken.

Comment

Vind ik overdreven.

Zolang je maar voldoende van alles binnen krijg en een goed trainingsschema volgt maak je progressie. Als je trainingsschema zuigt kan je je voeding afstemmen tot je een ons weegt maar zal je niet/nauwelijks vooruitgang boeken.
              maar dat geldt andersom minstens net zo...
              If you can dream it, you can do it!

Comment

Vind ik overdreven.

Voor beginners is voeding imo belangrijker dan een trainingsschema.
                Al die jonge gasten die bij mij trainen ,trainen vaak volgens een waardeloos schema(in theorie) maar eten genoeg en groeien als kool.
                Maar op een gegeven moment stagneert dat.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vind ik overdreven.

Voorbeelden zat, ja. Er lopen een heleboel gasten rond met een uitgebalanceerd voedingschema maar het lijkt niet echt te vlotten met het bouwen van spiermassa. In de sportschool zie je ze dan halve leg presses uitvoeren, een beetje aan de kabels trekken en front raises en shrugs doen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Vind ik overdreven.

Ik denk niet dat er iets belangrijker is. wil je vooruitgang boeken en blijven boeken moet zowel je voeding als je training in orde zijn.

Comment

Originally posted by liquid sword View Post
                      Ik denk niet dat er iets belangrijker is. wil je vooruitgang boeken en blijven boeken moet zowel je voeding als je training in orde zijn.
                      In orde zijn is niet hetzelfde als even belangrijk.

Comment

Originally posted by Jan070 View Post
                        maar dat geldt andersom minstens net zo...
                        Klopt, als je een goed schema volgt en van alles voldoende binnen krijg maak je progressie. Wanneer je een baggerschema volg kan je je voeding fine-tunen tot je een ons weegt en gebeurt er niet veel.

Comment

Originally posted by rain View Post
                          Voor beginners is voeding imo belangrijker dan een trainingsschema.
                          Al die jonge gasten die bij mij trainen ,trainen vaak volgens een waardeloos schema(in theorie) maar eten genoeg en groeien als kool.
                          Maar op een gegeven moment stagneert dat.

Dat komt omdat iedere training voor een beginner voldoende is om ïets" te bewerkstelliggen. Combineer dat met voldoende van alles (zoals ik eerder aan geef) en je komt er weer op dat training de hoofd motor is van groei en niet de betere voeding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X