Blog Fitness schrijver

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blog Fitness schrijver

Best Leden,

Wellicht is hier iemand te vinden die ontzettend veel weet van fitness ..
    Wij zoeken een blog schrijver voor wat website's die er ontzettend veel van weet ..
    Zijn die hier aanwezig zo ja zou graag met je in contact willen komen ..

http://forum.bodynet.nl/members/marnop.html

Hij is de Winnaar Masters Superbody en heeft een eigen voedingssysteem dat GOMUD heet.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Vlak Leroy ook niet uit.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Leroy Kakiay of Marnop inderdaad. Een van die twee moet je hebben
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dank jullie wel voor deze aanbeveling .. ik ga de heren benaderen ....

Comment

Helaas zijn alle twee de leden ... niet vaak online ... De ene is inmiddels gebannend en de andere zie ik heeft weinig activiteit of dat werkt niet helemaal de activiteiten toner ..
            Valt me trouwens op dat veel members waar ik eens wat van lees gebannend zijn ....

Comment

Ik denk ook niet dat zij geschikt zijn eerlijk gezegd.
              Er zijn hier denk ik weinig leden die aan de eisen voldoen en degenen die dat wel doen hebben het al erg druk.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by archgod View Post
                Valt me trouwens op dat veel members waar ik eens wat van lees gebannend zijn ....
                Dat is vreemd. Als je wel eens wat van die leden leest dan is het aannemelijker dat zij actief zijn. Was jij in oude onderwerpen aan het lezen? Noem eens een paar forumleden waar jij wel eens wat van leest die niet meer mogen inloggen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Dat is vreemd. Als je wel eens wat van die leden leest dan is het aannemelijker dat zij actief zijn. Was jij in oude onderwerpen aan het lezen? Noem eens een paar forumleden waar jij wel eens wat van leest die niet meer mogen inloggen.
                  Ben ook wel benieuwd krijg. Krijg op deze manier het gevoel dat TS een gebannende kenner is .

@TS als je nu gewoon concreet aangeeft wat je zoekt en waarvoor precies dan krijg je dit vage gelul allemaal niet.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by archgod View Post
                    Best Leden,

Wellicht is hier iemand te vinden die ontzettend veel weet van fitness ..
                    Wij zoeken een blog schrijver voor wat website's die er ontzettend veel van weet ..
                    Zijn die hier aanwezig zo ja zou graag met je in contact willen komen ..

Zet er bij wat voor kennis je zoekt! Studies ed? ervaring? enz?
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Alle leden die nog wel eens online komen hebben inmiddels gereageerd

Comment

altijd leuk maar wat meer info zou handig zijn

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Alle leden die nog wel eens online komen hebben inmiddels gereageerd

Een meeting nu zou wel leuk zijn: dan kunnen we met 1 auto.
                          En over een tijdje een auto met grijs kenteken.
                          Rij jij of ik?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wat schuift het?
                            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                              Wat schuift het?
                              Een gesigneerde foto van Leroy Kakiay.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X