Calf raises (rom)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Calf raises (rom)

Goedemiddag,

Ik vroeg mij af wat de meest effectieve (of course voor de kuitspieren) ROM is voor standing calf raises? Ik voer ze uit op een smith machine omdat ik anders om zou vallen. Gebruik altijd zo'n opstapje waar ik met m'n voorvoet op sta. Allereerst druk ik met m'n voetbal m'n hakken omhoog waardoor ik contractie in m'n kuiten voel. Vervolgens laat ik m'n hakken zo ver mogelijk naar beneden zakken. Nu zie ik ook veel afbeeldingen op internet voorbij komen waarbij de hakken bij het zakken in "normale" stand (parallel aan de grond) worden geplaceerd. Wat kan ik het beste doen?

Misschien niet een geheel duidelijk verhaal met alleen woorden. Zal kijken of ik vanavond thuis snel een filmpje kan maken die mijn verhaal wat kan verduidelijken.

Ben ook benieuwd naar jullie beredeneringen. Alvast bedankt!
    Food is an important part of a balanced diet.
    ~Fran Lebowitz

Ik zeg niks.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
      Ik zeg niks.
      Snik
      ~Fran Lebowitz

Comment

Gewoon er voor zorgen dat je ter hoogte van de enkel maximale bewegingsuitslag heb, dus zo diep mogelijk zakken. Ik zeg er bij thv de enkel, soms zie ik mensen om maar dieper te kunnen de voet zelf buigen (thv de bal) maar dat geeft geen extra uitslag thv de enkel.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
          Gewoon er voor zorgen dat je ter hoogte van de enkel maximale bewegingsuitslag heb, dus zo diep mogelijk zakken. Ik zeg er bij thv de enkel, soms zie ik mensen om maar dieper te kunnen de voet zelf buigen (thv de bal) maar dat geeft geen extra uitslag thv de enkel.
          Dankjewel voor je reactie. Duidelijk verhaal! Dit is de beweging en ROM die ik maak in principe: https://www.youtube.com/watch?v=lZofKsaz0qg
          ~Fran Lebowitz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X