Zwangerschap en training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

https://instagram.com/sarahstage/ deze is dat Q

Een meid wat ik ken kreeg pas bij 23 weken een buikje, als je stevige abs hebt duurt het langer. Eerste trimester wel nog trainen, daarna niet meer meen ik.

Comment

Wat ik nog van mijn eigen vrouw weet is dat ze het eerste trimester nog alles kon doen naar vermogen (gewichten, bodypump, etc.) Echter was ze veel sneller vermoeid omdat de eigen hartslag hoger ligt. Daarna beperkter trainen. Ze is toen Mom in balance gaan doen wat echt gericht is op beperkte training . Maar zelfs op 36 weken nog (rustig) hardgelopen en simpele bodyweight oefeningen. Op het trainen van de rechte buikspieren na mocht ze verder alles doen geloof ik.

Comment

Het ging om model Sarah Stage en daar was inderdaad een heleboel heisa over. Haar gewichtstoename tijdens haar zwangerschap was gewoon binnen de norm en de baby woog meer dan 8 pond.

Super Fit Model Sarah Stage Gives Birth After Sparking Controversy During Pregnancy | Baby, Birth, Pregnant Celebrities, Sarah Stage : Just Jared

Probleem is dat wij tegenwoordig in een maatschappij leven waarin personen met overgewicht als normaal worden gezien, terwijl mensen die fit zijn belachelijk worden gemaakt. En we hebben tegenwoordig ook nog eens te maken met social media, waardoor het makkelijk is voor volgevreten individuen om hun ongenoegen en negatieve gevoelens virtueel uit te braken.

Het facebook account van fitte moeder Maria Kang werd tijdelijk geblokkeerd omdat haar foto met boodschap beledigend zou zijn.

Fit Mom Defends Controversial Photo: 'I Never Called You Fat' - ABC News

Compleet belachelijk, maar dat is het tijdperk waar zij tegenwoordig in leven.

Dan is er het geval van de boze Engelse dames die niet zo fit zijn en zich beledigd voelden door de reclameposter van Protein World.

'Beach body ready' ads in London subways prompt petition, protests - TODAY.com

Zij startten een campagne en met succes; de posters moesten verwijderd worden.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X