Hallo, ik ben Mike (18) en heb er erg veel zin in om te gaan fitnessen en ga me morgen inschrijven. Ik heb wel gesport (thaiboxen) maar dat is nu ook alweer een lange tijd geleden,
en ben toen gestopt omdat de trainster stopte met de lessen. Ook heb ik al heel even op een sportschool gezeten maar die was erg klein en veel van de apparatuur was altijd in gebruik.
Maar nu er een Basic Fit in de buurt zit wil ik echt serieus beginnen met trainen!
Oke, nu ik me zelf even heb voorgesteld heb ik een vraag.
Hier even mijn stats:
Leeftijd: 18
Lengte: rond de 1,80
Gewicht: ongeveer 60kg
Zoals je ziet ben ik best dun en ik wil echt wel een beetje gespierder worden.
Ik heb al veel opgezocht hier en op andere websites, maar toch vraag ik even aan jullie die wat meer ervaren zijn. Waar moet ik beginnen? Zoals een goed training's schema
(ik wil 3 dagen in de week trainen) en miss wat tips over voeding en misschien welke supplementen een beginner kunnen helpen?
natuurlijk ga ik zeker nog wat vragen in de sportschool!
Gr, Mike
en ben toen gestopt omdat de trainster stopte met de lessen. Ook heb ik al heel even op een sportschool gezeten maar die was erg klein en veel van de apparatuur was altijd in gebruik.
Maar nu er een Basic Fit in de buurt zit wil ik echt serieus beginnen met trainen!
Oke, nu ik me zelf even heb voorgesteld heb ik een vraag.
Hier even mijn stats:
Leeftijd: 18
Lengte: rond de 1,80
Gewicht: ongeveer 60kg
Zoals je ziet ben ik best dun en ik wil echt wel een beetje gespierder worden.
Ik heb al veel opgezocht hier en op andere websites, maar toch vraag ik even aan jullie die wat meer ervaren zijn. Waar moet ik beginnen? Zoals een goed training's schema
(ik wil 3 dagen in de week trainen) en miss wat tips over voeding en misschien welke supplementen een beginner kunnen helpen?
natuurlijk ga ik zeker nog wat vragen in de sportschool!
Gr, Mike
Comment