Slecht nieuws

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Iguana @ Aug. 05 2005,12:23)]Tribulus is troep.
    Het enige wat je er van krijgt met een beetje pech zijn tietjes of een vochtkop..
    Maargoed het is ook vragen om problemen als je 18 prohormoonpootjes(vaak gewoon d-boll) opvreet zonder enige nakuur en enige kennis..
    excuse me altyd met nakuur maar nooit de clomid of nolvadex , steeds supplement nakuurtjes zoals van instone of endotest van sann en 6 oxo , volgens mij allemaal dikke shitzooi , FUCK THE SUPPLEMENTATION INDUSTRIE , als ik echt er zeik aan overhoud dan klaag ik die fuckers aan met schade vergoeding want ze verkopen infeite illegaal stero

Comment

Originally posted by [b
      Het enige wat je er van krijgt met een beetje pech zijn tietjes of een vochtkop..
      Maargoed het is ook vragen om problemen als je 18 prohormoonpootjes(vaak gewoon d-boll) opvreet zonder enige nakuur en enige kennis..
      enkel dan zma?

Comment

Inderdaad super_A: ik heb nog nooit goeie resultaten van prohormonen gezien.
        Volgens mij is het simpel: of te wel naturel of een deftig kuurtje, op voorwaarde je weet wat je neemt en hoeveel...

Grtz,

De LIEJEW

gewicht: 97kg
        lengte: 1.85m
        bf: 14%

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (super_A @ Aug. 05 2005,12:37)]
          Originally posted by [b
          enkel dan zma?
          Ja..
          En ook de middelen die je noemt als nakuur zijn middelen uit de supllementenindustrie die niet doen wat ze beloven.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Iguana @ Aug. 05 2005,12:53)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (super_A @ Aug. 05 2005,12:37)]
            Originally posted by [b
            enkel dan zma?
            Ja..
            En ook de middelen die je noemt als nakuur zijn middelen uit de supllementenindustrie die niet doen wat ze beloven.
            jup vandaar in de toekomst met regelmaat en nit te vaak een kuurtje, zonder bullshit hoop ik dan ...wish me good luck

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (super_A @ Aug. 05 2005,11:13)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 05 2005,10:20)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (super_A @ Aug. 05 2005,10:18)]veel sex hebben helpt toch ook hoop ik  
              Je moest van je dokter je lichaam rust gunnen dus ook je beide handen
              ik heb wel DEGELIJK een vriendin    en niet alleen wanneer ze opgeblazen is en uit de kast wordt gehaald zoals de jouwe
              Gisteren heb ik met jullie beiden afgesproken dat jullie niet meer op elkaar zouden reageren. Blijkbaar wordt er gedacht laat maar lullen?
              Wel aan me kop zeiken maar verder ho maar?

Heb het er helemaal mee gehad.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X