Vet vrije massa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ach, een vetmeting met tang uitgevoerd door iemand met voldoende ervaring is behoorlijk betrouwbaar hoor, in ieder geval een heel stuk betrouwbaarder dan zo'n weegschaal.
    Uitgevoerd door een ondeskundig iemand zonder ervaring zijn de resultaten natuurlijk wel snel vertekend.

Over een jaar mag je gerust wat extra massa erbij verwachten maar hoeveel is moeilijk aan te geven, verschilt ook heel erg per persoon. Feit is natuurlijk wel dat je ruim voldoende zal moeten eten en daar heb je nog moeite mee zeg je.
    Ik ben ervan overtuigd dat je te weinig eet voor massa en dat je bf juist flink gedaald is de afgelopen tijd. Vetmeting kan gewoonweg niet kloppen als je kijkt naar de verschillen in centimeters! Is op zich wel logisch dat ook je armen iets kleiner worden als je kijkt hoeveel centimeters je op andere plaatsen kwijt bent, ook aan je armen zit immers vet.

Dus, gewoon doorgaan en super strak worden of meer gaan eten en wat massa bouwen. Zal er ook weer wat vet bijkomen maar het is kiezen hè.
    Succes in ieder geval en je bent echt al een heel eind gekomen hoor!  

Comment

@miss s

ben al bezig met meer eten, is indd moeilijk, maar ik doe mijn best want ik wil massa, dat vet vind ik niet erg.
      te droog zijn voor een vrouw vind ik niet mooi.
      dus laat dat vet en de massa maar komen

je zegt dat het vetpercentage niet klopt, denk je dat het hoger of lager zou zijn dan? want dan klopt de vvm weer niet
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Ff lezen Corrie, staat toch echt dat ik denk dat je bf serieus gedaald is...
        Wat denk je zelf dat anders die verdwenen centimeters zijn? Is vast geen lucht.  
        En dat de vvm dan niet klopt is natuurlijk helemaal waar maar die is dan hoger dus helemaal prima lijkt me.  

Comment

die cm die je kwijt bent zij zeker ook je spieren niet je eet en traint immer goed dus het kan alleen maar vet en vocht zijn.

was je met creatine bezig?
          Who's the Chef

Comment

ja, ik ben nu een paar weken met creatine bezig en hou mijn eetschema bij.

gaat allemaal wel goed komen, geloof ik ook wel in, maar had even een dipje.
            en jullie hebben mij weer een beetje uit mijn dipje gehaald

foto van mijn benen zie ik wel verschil, maar mijn armen willen gewoon niet, dus ik zal gewoon meer geduld moeten hebben
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X