Massa opbouw

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (RexM @ Aug. 18 2005,14:29)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Aug. 11 2005,23:03)]er is nu bewezen dat je ze beter inneemt samen met de snelle suikers omdat je zo een hoger insuline piek bekomt
    Heb ook eens gelezen (geloof op Ergogenics) dat bij mannen (waarschijnlijk ook bij vrouwen) van boven de 25, de eiwit opname in de ochtend het beste is en je moet zorgen dat je dan genoeg binnen krijgt. In name van (kleinere hoeveelheden) eiwitten verspreid over de dag zou minder effectief zijn.
    Stel: ik weeg 100kg heb een bf van 10% is dus 90kg vvm.
    Tijdens het spelen met eiwitten ben ik erachter gekomen dat 2,2gr eiwit per kg/vvm goed is bij mij voor spiergroei.
    Dit zou betekenen dat rond de 225gr eiwit per dag naar binnen moet werken.
    Ik ben boven de 25 en eet 5 maaltijden per dag om alle eiwitten naar binnen te werken moet ik per maaltijd 45gr eiwit per maaltijd innemen.
    Jij beweerd dat mensen vanaf 25 's ochtends de meeste eiwitten naar binnen moeten werken bewezen is dat tot 60gr maximaal opgenomen kan worden onder ideale omstandigheden.
    Als iemand van bovengenoemd voorbeeld volgens jouw zijn eiwit inname moet vergroten aan hoeveel gr ( totaal in de eerste maaltijd ) zou hij dan moeten hebben?
    Ik speel zelf altijd op safe en neem als normale maaltijd max 40gr hoger word bij toch niet opgenomen vb:

Ochtendmaaltijd:

600ml water
    100gr brinta kh 70
    1,5/2 scheppen whey 1,5 35 gr eiwit 2 46 gr eiwit

of

3 pl brood ik dacht 45 gr kh
    100gr kalkoenfilt 22gr eiwit
    300ml water
    1 tot 2 scheppen whey

in de cut

10 eieren ( wit ) 2 eieren ( heel ) = totaal 10x3=30gr eiwit + 2x6=12gr eiwit totaal 42gr eiwit
    Als groente asperges,komkommer,rauwkost etc,etc
    kh bron havermout

Ik denk eerder dat je bedoelt dat je 's ochtends de kh's hoger mag innemen om je stofwisseling aan te zetten!

Een hogere eiwit inname maakt niks uit overschot verbrand of zet aan als vet.

Ps je kunt je lichaam de hele dag voeden met eiwitten mits je niet overdrijft

Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Tijdens het spelen met eiwitten ben ik erachter gekomen dat 2,2gr eiwit per kg/vvm goed is bij mij voor spiergroei.
      Dit zou betekenen dat rond de 225gr eiwit per dag naar binnen moet werken

correctie

2,2x je vvm is 198gr

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Aug. 18 2005,15:20)]Tijdens het spelen met eiwitten ben ik erachter gekomen dat 2,2gr eiwit per kg/vvm goed is bij mij voor spiergroei.
        Dit zou betekenen dat rond de 225gr eiwit per dag naar binnen moet werken

correctie

2,2x je vvm is 198gr

Ach die 27 gr Fart ik wel weer uit

Comment

gelukkig ben ik niet bij je in de buurt dan

proteine scheten
          Who's the Chef

Comment

neem dan maar is pindakaas en san v12 en veel eiwitten dan ga je het pas bezuren

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 18 2005,15:45)]neem dan maar is pindakaas en san v12 en veel eiwitten dan ga je het pas bezuren      
              Ik vind het niet erg zorg dat ik dan snel uit de ruimte ben waar ik gas!
              Diegenen die achter blijven hebben er des te meer van

Comment

Ff terug naar het topic graag heren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X