Progressie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eerst 3kg gewonnen en dan weer 2kg kwijt... amper een kilootje gewonnen. Tegen dit tempo heb ik men droomlijf tegen de gezegende leeftijd van 110 :s

greets
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

4 kilo erbij bij een iets lager vetpct (weet alleen niet hoeveel, meet ik nooit). Niet zo indrukwekkend als been, punani of achilles, maar ik ben er blij mee!  
      Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.

Comment

Je moet ergens beginnen ezi

@ red: van welke percentage kom je af kerel
        40? (AKA michelin manneke )

Comment

Ben dit jaar ook duidelijk gegroeid, heb 7 kilo gewonne en het enige wat iets voller is geworde is me buik.BF is nog steeds t zelfde. Ben gegroeid dus ben tevrede, aleen mag het (bij wie nie) wel wat sneller

Grt Rom

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ezi @ Jan. 09 2006,22:34)]4 kilo erbij bij een iets lager vetpct (weet alleen niet hoeveel, meet ik nooit). Niet zo indrukwekkend als been, punani of achilles, maar ik ben er blij mee!  
            4kg erbij en bf gedaalt is ongeveer 5kg droge spiermassa gegaint dus wel zelfde resultaat als mij niet zo negatief gozer is goed resultaat voor natural.grts

Comment

was van 80 kg naar 98 gegaan.....toen ben ik weer gedropt zoals nu rond de 90 na 2 a 3 maannde vol zuipen ik mag nu wel weer lekker beginne met beuken en gainen.
              Ik drukte 8x110 en 1x130 nu nog maar 4x100 HAHA :P
              Greetz

Comment

zo te lezen zijn er hier mensen die serieuse gains gemaakt hebben, bij sommige denk ik zelfs dat coleman in gevaar komt als ze zo blijven groeien.

@Red : 15 % bf kwijt en 4 kilo gegaind, wat heb jij het afgelopen jaar dan allemaal gebruikt , wil toch zeggen dat je om en bij de 19 kilo gegaind bent, hoe doe je zoiets

Grtz
                stil growing

Comment

hard trainen en geen 24 kids om je heen
                  Who's the Chef

Comment

On topic:

vorig jaar rond deze tijd woog ik ongeveer 110 kilo op 15 %, toen heel erg gezakt voor mijn wedstrijd in maart naar 95 kilo op een 3 a 4 % en nu weeg ik rond de 118.5 op 10 % en probeer komende 2 weken nog iets erbij te zetten en dan gaan we weer droog zetten voor mijn eerste wedstrijd op 16 april !

Dus het was me een heftig jaartje!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                    Mr. HOLLAND 2007 NAC
                    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Jan. 10 2006,14:25)]    

On topic:

vorig jaar rond deze tijd woog ik ongeveer 110 kilo op 15 %, toen heel erg gezakt voor mijn wedstrijd in maart naar 95 kilo op een 3 a 4 % en nu weeg ik rond de 118.5 op 10 % en probeer komende 2 weken nog iets erbij te zetten en dan gaan we weer droog zetten voor mijn eerste wedstrijd op 16 april !

Dus het was me een heftig jaartje!!!
                      kan je niet een recente foto plaatsen je bent echt heel hard gegaan dit jaar!

Comment

Ik heb vorig jaar mijn squat met 7,5 kilo verhoogd van 142,5 kg naar 150 kg, dit is dan wel een full squat.
                        Mijn deadlift heb ik weten te verhogen van 170 kg naar 180 kg.
                        Mijn bank heb ik geprobeerd te verhogen maar dat is mij niet gelukt, staat nog steeds op 130 kg.

Ik zit nu wel aan de grens denk ik zelf, ik denk niet dat ik nu nog verder zal komen.
                        Ik ben 54 jaar, train natural en train in mei aanstaande 25 jaar krachttraining.
                        Ik ben 180 cm en weeg 103 kg.
                        Met sportieve groet;
                        Brear.

Comment

Mooie stats man!

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zeker netjes

ben best benieuwd naar pica's
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (BREAR @ Jan. 10 2006,17:41)]Ik heb vorig jaar mijn squat met 7,5 kilo verhoogd van 142,5 kg naar 150 kg, dit is dan wel een full squat.
                              Mijn bank heb ik geprobeerd te verhogen maar dat is mij niet gelukt, staat nog steeds op 130 kg.

Ik zit nu wel aan de grens denk ik zelf, ik denk niet dat ik nu nog verder zal komen.
                              Ik ben 54 jaar, train natural en train in mei aanstaande 25 jaar krachttraining.
                              Met sportieve groet;
                              Brear.
                              RESPECT kerel!
                              25 jaar natural trainen en nog steeds dergelijke resultaten neerzetten! Zelfs nog gemotiveerd om ze te verbeteren, daar doe ik mn petje voor af !
                              Veel succes nog!

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Bocca @ Jan. 10 2006,19:48)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (BREAR @ Jan. 10 2006,17:41)]Ik heb vorig jaar mijn squat met 7,5 kilo verhoogd van 142,5 kg naar 150 kg, dit is dan wel een full squat.

Met sportieve groet;
                                Brear.
                                RESPECT kerel!
                                25 jaar natural trainen en nog steeds dergelijke resultaten neerzetten! Zelfs nog gemotiveerd om ze te verbeteren, daar doe ik mn petje voor af !
                                Veel succes nog!

Grtz
                                Idd knap om de weerleiding te weerstaan Brear!!

Ben zelf dit jaar niet echt voor uitgegaan. Zelfde gewicht, mss ietsje % Bf omhoog, conditie wat minder. Komt door hoge werkdruk enz. Nu verruil ik mijn pauzes om te trainen en doe ik het eten tijdens het werken. Zo hoop ik toch weer te knallen. Dit jaar ook bezig me serieus in mijn voeding te verdiepen. Lette eigenlijk alleen maar op het niet eten van vet, maar nu blijkt dat er nog veeeeeeel meer is waar je echt op moet letten.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X