Progressie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vorig jaar rond deze periode 95/96 kg bf onbekend.
    Nu zit ik aan 105 kg bf 15-16%.

Niemand die gelooft dat ik zoveel weeg door mijn lengte (1m90), dus zeker helemaaal niet tevreden

Dit jaar willen we naar 115 kg gaan. (Ultimate warrior woog 125 kg bijzelfde lengte en veel lager bf natuurlijk... Da's mijn ideaal )

Comment

Welke mannetje uit Mortal Kombat was dat ook weer?  

VOnd subzero altijd vet man

Comment

scorpion was veeeeeeeeeeeel gruwelijker.

Comment

The ultimate warrior was een wrestler in wwf jaren 80-90.

Comment

Ik ben in 2005 van 95 naar 107 kg gegaan, bf is iets gestegen. Qua kracht ben ik ook vooruit gegaan, alleen geen idee hoeveel precies.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Nog bedankt voor de positieve reacties op mijn vorige post in dit topic, dat is heel leuk om te lezen.
              @Been, ik kan geen foto's plaatsen, mijn computerkennis is daar te beperkt voor.
              Groet;
              Brear.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (BREAR @ Jan. 11 2006,16:40)]Nog bedankt voor de positieve reacties op mijn vorige post in dit topic, dat is heel leuk om te lezen.
                @Been, ik kan geen foto's plaatsen, mijn computerkennis is daar te beperkt voor.
                Groet;
                Brear.
                ###### ouwe wat voor oud krot heb je dan wel niet als er zelfs geen fotos op kunne zelfs met ouwe l33te commandoor 64 trekt dat nog

Comment

Het gaat niet om zn computer dumb ass
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

@Xeno, ik heb een packard bell pent 4 comp van een jaar oud, maar ik heb geen kennis van het plaatsen en versturen van foto"s via de computer.

Maar als je mijn stats niet geloofd dan nodig ik je hierbij uit om een keer naar Wormerveer te komen, dan kunnen een keer samen trainen,en kun je zelf mijn stats controleren.
                    Ik druk namelijk vrijwel het hele jaar hetzelfde, dat is het voordeel van natural trainen.
                    Ik hoor het wel van je als je een keer wilt komen
                    Groet;
                    Brear.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (BREAR @ Jan. 11 2006,16:40)]Nog bedankt voor de positieve reacties op mijn vorige post in dit topic, dat is heel leuk om te lezen.
                      Groet;
                      Brear.
                      kan je ze wel mailen??

dan kan iemand anders ze voor je posten
                      je kan ze bijv naar cur mailen die is er goed in  

en anders moet je maar is op een meeting komen hahaha

Who's the Chef

Comment

@ Brear: We geloven je wel hoor. Foto's werden zeker niet gevraagd 'ter bevestiging'.

Just keep pushin' that bar  
                        nogmaals RESPECT  

Comment

oohh nee dat zeker niet

vroeg er puur uit intresse naar
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Jan. 08 2006,22:41)]Ben je sterker geworden, paar kilo's op de weegschaal erbij of bf is serieus gezakt, vertel het ons
                            Hmmmmmmm nah, ik vin niet dat ik echt vooruit ga, ik zie wel kleine dingetjes aan me lichaam me schouders enzo, maar gaat veelste langzaam, ik hoop nu ik een beetje ga dieeten en 4 dagen in de week ga inplaats van 3 dat ik dan meer verandering zie!
                            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Hehehe ik denk juist dat Brear de eerlijkste van allemaal is hier..
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Oke dan weten we meteen dat wat jij beweert bullshit is  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X