Schouder

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouder

hoi,
    Heeft er iemand ervaring met een slijmbeursontsteking in zn schouder???
    Ik heb sinds een weekje lichte pijn in mijn schouder en nadat ik (stom maar goed) gisteren borst heb getraind begint het toch wel erg pijn te doen in de voorste kop van mijn schouder.
    Ik weet dat ik nu dus moet stoppen maar hoelang kan dit duren voordat het weer over is??!!
    Leeftijd: 19
    Lengte: 184
    Gewicht: 87
    BF: 12%

Zou zeker een week rust houden want als je doorgaat en het wordt chronisch ben je zwaar de lul.
    Of het na die week over is betwijfel ik overigens maar als je dan nog last hebt kan naar de dokter gaan ook geen kwaad.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zou zeker een week tot twee weken rusten en dan eerst twee keer heel licht trainen met veel herh. 25 stuks en dan 3 max 4 oef en kijken hoe het de dagen er na voelt. nogsteeds las naar de dokter.

grt f
      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

ik heb er een links en een rechts gehad en heb 3 maanden niet getraind en een 2de keer 1 maand niets kunnen doen
        maar tis wel helemaal over gegaan
        Who's the Chef

Comment

Heb je pijn als je fly's doet, als je te diep gaat met bench press, kan je met moeite nog u arm zijdelings heffen, heb je deze symptonen dan is abductie en adductie oefeningen van u schouder nodig, zo kan je de ontsteking minderen en toch uw schouder soepel houden

Grtz
          stil growing

Comment

en hoe weet je dat het een slijmbeursontsteking is?

ben je dokter of fysio?

Comment

Heb er last van gehad en na 4 wekenheb ik n.a.v. een artikel in sport en fitness een homeopathisch middel genaamd Arnica gebruikt. Dit is te verkrijgen in vorm van creme en tablet en gewoon te verkeijgen bij de drogisterij. Ik heb eigenlijk niets met homeopathische middelen, maar hiermee was het tog binnen 2 weken verdwenen. Ps: Ben het eens met de rest dat je heel voorzichtig en licht moet trainen.

Comment

okej, bedankt voor de reacties!
                ik mag strax weer naar de fysio en zal dat 'Arnica' zeker eens ff gaan halen. wie weet helpt het wel. ... maanden geen borst en schouders trainen is nix voor ons
                De instructeur bij mij op de sportschool zei dat creatine ook wel zou helpen met het herstel van een onsteking?! Het leek mij sterk maar misschien is iemand het er hier wel mee eens?
                Leeftijd: 19
                Lengte: 184
                Gewicht: 87
                BF: 12%

Comment

je geeft zelf mijn antwaoord al "lijkt me sterk"
                  Who's the Chef

Comment

Zou niet weten wat creatine aan een ontsteking zou kunnen doen..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Visolie kan ontstekingsremmend werken. Veel reuma patienten hebben baat bij het slikken van visolie. Je zou dat kunnen proberen.

Arnica montana (D6?) kan idd ook helpen tegen ontstekingen.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X