Tenniselleboog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tenniselleboog

Ik heb nu zo'n 2 maanden last van de aanhechting van de onderarmspier bij mijn elleboog.Na triggerpoint behandeling bij de fysio is het wel minder maar nog niet voorbij.
    Nu hoorde ik van iemand dat je bij de dokter een spuit kunt krijgen wat de pijn verminderd.
    Heeft 1 van jullie dit weleens gehad en wat is het effect op het trainen hiervan ?

Geen idee maar denk dat rust het best gaat werken?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Die spuit zal waarschijnlijk een cortisonen spuit zijn, niet echt aan te raden, want je denkt dat de pijn weg is begint terug zwaar te trainen en na een paar trainingen is de pijn dubbel zo hard

Grtz
      stil growing

Comment

Zo'n injectie niet zomaar laten zetten! Het werkt tijdelijk en vaak komen de klachten weer terug.

Zoek een andere fysiotherapeut of een osteopaat/manueel thereapeut/chiropractor. Ik zie dat je uit Arnhem komt, in Rijswijk (bij Den Haag) ken ik 2 goede adressen. Als je interesse hebt stuur dan ff een PM.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Bedankt voor het aanbod , maar ik hou het even bij deze fysio.
          Rust zou inderdaad de beste optie zijn maar dat zit niet in het aard van het beestje.
          Veel oefeningen gaan gewoon goed ,maar ik heb vooral last bij de Hammer Curl ,Upright Row en de Pull-ups.
          Last edited by Peelovitsj; 24-02-2006, 11:08.

Comment

spuit NOOIT zetten. een tennis arm is geen bacteriele ontsteking dus een injectie helpt geen donder.
            lees het kuurlog van achilles. daarin heb ik ergens een link gezet naar een site, waar strekoefeningen op staan.
            DAT ISHET ENIGE!!! wat helpt.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik heb dat wat jij zegd ook gehad en zit nu weer terug te komen in mijn rechter elleboog
              je moet gewoon heel rustig ligt door trainen dat gaan het vanzelf over
              ik train alleen me tricep's heel licht en langzaam met vel reps
              de rest kan ik wel gewoon trainen
              spuit zal denk ook niet veel helpen alleen maar tijdelijk
              Who's the Chef

Comment

ik heb al menig keer een tennis arm gehad. een keer zelfs meer dan een half jaar.
                nadat ik de strekoefeningen wist, duurde het nooit langer dan een krappe week.
                heb 1x een golfarm gehad en die ging ook na paar dagen weg met veel strekwerk. moet wel iets anders als tennisarm.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

wat versta jij onder een strek oef dan ?
                  Who's the Chef

Comment

Strekoefeningen doe ik 3x per dag , het maakt het allemaal wel soepeler maar als ik getraint heb is de pijn de volgende ochtend weer net zo erg.
                    Tijdens het trainen wordt de pijn steeds minder omdat de spieren dan weer warm zijn.
                    Volgens de fysio schijnt de pijn vanuit mijn schouder te komen en na gisteren daaraan behandeld te zijn ,lijkt het weer wat minder te worden.
                    Vanavond maar weer even flink trainen en dan morgen afwachten.

Comment

mag je wel trainen van je fysio??
                      Who's the Chef

Comment

In principe geeft hij aan dat ik rustig aan moet doen , maar dat kan en wil ik gewoon niet .Dus ik wil met zo min mogelijk pijn zoveel mogelijk eruit halen wat erin zit.
                        Ik weet dat het niet verstandig is maar ja , eigenwijs hè.

Comment

is niet eigenwijs maar is rond uit STOM

die mensen doen er niet voor niets een opleiding voor van een jaar of 4

nu gaat het nog goed maar over een maand of wat kan het terug komen en kan je miss wel een jaar niet trainen en bel je al je gains van nu weer helemaal kwijt
                          maar voorals nog je moet het lekker zelf weten
                          vind het alleen vreemd dat je omadvies vraagd tewijl je al weet dat je er toch geen klote mee doen
                          Who's the Chef

Comment

Ben ik het enigszins wel met je mee eens Been , alleen vroeg ik om advies over die spuit.
                            Ik moet gewoon trainen omdat ik me anders ellendig voel.Ik pas de gewichten met oefeningen waar ik last bij heb ook echt wel aan.
                            Wat al frustrerend genoeg is.

Comment

ik weet wat je bedoeld heb er nu voor de 2de keer last van en heb wel geleerd als je door gaat je er veel langer last van houden
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X