Gespierde kuiten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gespierde kuiten

Groeten aan iedereen

Ik heb een vriendin , een heel mooi meisje maar ze zegt dat ze complexen heeft over haar kuiten . Die zijn heel sterk gespierd in vergelijking met de rest van haar lichaam.
    Is het mogelijk dat je deze spieren kunt terug kleiner kan maken?

Bedankt voor jullie aandacht
    Slaap zacht

Niet echt, je kunt extreme belasting van de kuiten natuurlijk voorkomen maar je zult toch echt gewoon moeten lopen enzo. Zal wel grotendeels genetisch bepaald zijn.
    Of zijn die kuiten zo groot geworden door ze keihard te trainen?
    Heel veel op hoge hakken lopen zorgt trouwens ook voor flinke kuiten...

Heel veel mensen hebben juist problemen met kuiten die níet wilen groeien wat ze ook doen, ze kan het dus ook positief zien.

Comment

Die kuiten zullen niet zou gauw kleiner worden. Maar zijn ze echt zó groot dat ze uit verhouding zijn? Dan zou ze de rest meer moeten trainen zodat het weer in evenwicht is.

Als je kijkt naar die figure/fitness dames dan hebben die ook flinke kuiten. Op sommige foto's is dat goed te zien.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

kuiten niet meer trainen

en als ze dat al niet meer doet moet ze miss der rest gaan trainen om het weer in verhouding te brengen
        Who's the Chef

Comment

Haar kuiten zijn niet overdreven groot maar ze heeft er toch complexen over..
          Je ziet het wel meteen dat ze groot zijn en je denkt dan , die speelt basket of zo..

In feite mag ze dan niet op de loopband staan of gaan fietsen ?

Ik denk dat ze altijd platte schoenen draagt dus daaraan zal het ook ni liggen..

Ik zal het haar zachtjes proberen duidelijk te maken en het relax aanpakken

Als er nog raad is hoe of wat er kan gedaan worden ; laat maar komen en in ieder geval al heel bedankt voor de info

Groeten A

Comment

te grote kuiten bij een vrouw. of ze heeft te veel vet en daarom big calves(kijk maar dikke mensen hebben altijd grote kuiten) of ze een freak en moet ze serieus trainen kan ze pro worden

Comment

Ik wou dat ik dikke kuiten had, of iig meer dan ik nu heb.
              net wat er gezegt wordt sommige hebben juist moeite om gespierde kuiten te krijgen.

laat er de rest trainen en dan zal ze een mooie fitnessbabe zijn
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X