World strongest Boy

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Exige
    Als dat hem is wel ja, hij heeft super buikspieren maar meer ook niet, misschien wel nog flink wat kracht maar het ziet er niet uit met die tietjes cub b!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Inmiddels is Richard 10 jaar. Hij heeft een maximale beurt van 120 kg bankdrukken bij een lichaamsgewicht van 34 kg. Dippen doet het manneke met 36 kg aan zijn middel gehangen en voor biceps doet hij barbell curls met 45 kg. Hij stoot met een snelheid van 110 stoten in 15 seconden en voegt daar in een zelfde tijd ook nog 30 kicks aan toe. Zijn lenigheid is die van een slangenmens in het circus en hij maakt even makkelijk dubbele salto’s voor als achterwaarts.

woow jullie zullen nu allemaal aan die 120 kg denken maar ik doe ook al bijna mijn hele leven lang kickbox en karate en heb nog nooit gehoort van 110 stoten en 30 trappen in 15 seconden :|:|:|:|:|:| damn dit is gewoon onmenselijk hij zou als hij nog iets ouder was zelfs bruce lee kunnen verslaan gek hahahahah niet nromaal die jonge
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X