arm omvang van 43 als ze gespannen zijn is dat gemideld of meer dan dat zonder kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• arm omvang van 43 als ze gespannen zijn is dat gemideld of meer dan dat zonder kuur

een arm omvang van 43cm gespannen zijn is dat goed?? of te weinig zonder ooit gekuurd te hebben hehe later

ik vermaak me wel hierzo met al me vraagen hahah als jullie het zat zijn laat me weten

Dat hangt dus van een hoop dingen af.

hoe lang ben je? en hoe hoog is je vet%? hoeveel was je arm voor je begon met trainen? Is dat opgepomt gemeten (dus net na een training) of koud?

Bezoek ook eens het forum.

Comment

nee hij was gewoon koud ik ben zo 1.80 of 1.82 weet niet meer precies vet percentage denk rond de 15% nooit gemeten weeg 101 of 102 103 verschilend hahah

Comment

Hm valt wel mee hoor, ik ben 1.56 en mijn arm is koud 33 cm Niet zo spectaculaer dus

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

ik heb ook 43cm. is niet zo geweldig mits je rond de 8% zit. en dat zit ik niet

Comment

Originally posted by Slooper
            nee hij was gewoon koud ik ben zo 1.80 of 1.82 weet niet meer precies vet percentage denk rond de 15% nooit gemeten weeg 101 of 102 103 verschilend hahah
            huh als jij 1.82 bent en 102 weegt en je vet percentage is 15% wat zal die vna mij wel niet zijn of is jouw gewicht zo hoog door de vele spieren die je ehbt want ik ben 15 jaar weeg 82kg en ben 1.82m dus hmmm weet het zo niet ben niet dik ofso alleen een klein laagje op buik,rond middel dat is alles..
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet
              huh als jij 1.82 bent en 102 weegt en je vet percentage is 15% wat zal die vna mij wel niet zijn of is jouw gewicht zo hoog door de vele spieren die je ehbt want ik ben 15 jaar weeg 82kg en ben 1.82m dus hmmm weet het zo niet ben niet dik ofso alleen een klein laagje op buik,rond middel dat is alles..
              Ahmet spieren zijn zwaarder als vet. Als je je vetpercentage wilt weten moet je het in de sportschool even laten meten.
              Mijne wordt dinsdag voor het eerst gemeten, ben benieuwd

Comment

is bij elke sportschool een vetpercentage meter aanwezig? want dan doe ik dat morge ook fftjes meten ben ook benieuwd wat er uit komt
                Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Beetje zichzelf respecterende sportschool heeft zo`n tang en kan er ook mee overweg.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb ook een bovenarmomtrek van 43 cm koud, (onderarm 37 cm), en geloof mij maar,dat is behoorlijk goed als je altijd schoon getraind hebt.
                    Ik ben ook 180 cm bij 103 kg en 15%, dus ik weet waar ik over praat.

Ik doe b.v een set barbell curl van 5 reps met 60 kg als laatste set met biceps trainen, dat redt iemand met dezelfde armen maar met een heel hoog vetpercentage bij lange niet hehe.
                    Groet;
                    Brear.

Comment

43cm is mooi hoor
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by BREAR
                        Ik heb ook een bovenarmomtrek van 43 cm koud, (onderarm 37 cm), en geloof mij maar,dat is behoorlijk goed als je altijd schoon getraind hebt.
                        Ik ben ook 180 cm bij 103 kg en 15%, dus ik weet waar ik over praat.

Ik doe b.v een set barbell curl van 5 reps met 60 kg als laatste set met biceps trainen, dat redt iemand met dezelfde armen maar met een heel hoog vetpercentage bij lange niet hehe.
                        Groet;
                        Brear.
                        bangelijke onderarmen kerel! mijne boven armen zijn 43cm maar onder is 34cm.grts

Comment

Originally posted by Curiosio
                          Beetje zichzelf respecterende sportschool heeft zo`n tang en kan er ook mee overweg.

Greets...
                          En anders weet Corina wel waar je zo'n tang kunt kopen...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Is dat zo Corina ? Bij mij op de sportschool hebben ze dus helaas niet zo een tang (slechte begeleiding enz maar leuke mensen) en ik heb dus geen flauw idee hoe hoog / laag ik zit. Uiterlijk heb ik niet veel vet dus zal redelijk goed zitten maar ben wel erg benieuwd.

Laters,

Michel

Comment

Originally posted by punani
                              bangelijke onderarmen kerel! mijne boven armen zijn 43cm maar onder is 34cm.grts
                              Ja dat is idd een sterk punt in mijn fysiek, ik train ze ook al lang niet meer echt regelmatig, ik heb zelfs een tijdje gehad toen ik ze wel echt trainde dat ze op een gegeven moment 40 cm waren, tegen 42 cm bovenarm, dus dat was geen goede verhouding hehe

Maar dit is ook samen met mijn kuiten ( 44 cm ) het enige waar ik weinig voor hoef te doen, voor de rest moet ik keihard trainen.
                              Groet;
                              Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X