pijn POLS!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

rustig aan met oefeningen waarbij ik last heb of met alle oefeningen??

ps: kun je mss een foto van een polsbandje plaatsen dan weet ik ook hoe het eruit ziet

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

je kan het het beste nog wat ontzien maar als je echt wil trainen doe dat dan wel met polsbanden, aangezien hij al erg zwak is, als je goed naar je lichaam luistert weet je zelf wel welke oefening je wel en niet kan doen, aangezien je meerdere oefeningen hebt voor dezelfde spiergroepen moet je maar ff uitvinden wat voor jou heb beste werkt, wat daar zal je nog lang last van hebben, ik lop er al een jaar mee, maar met handschoenen inc polsbanden kom ik een heel eind en heb mijn weg gevonden
      goeie training is a way of life

Comment

Originally posted by dav1t0

Wat betreft tijgerbalsem, dit is meer geschikt voor hoest enzo.
        Hahaha volgens mij weet je niet wat tijgerbalsem is? Je ken het nie inslikken ofzo...
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by Haagschemarco
          Hahaha volgens mij weet je niet wat tijgerbalsem is? Je ken het nie inslikken ofzo...
          Ik weet wel wat het is, en ik weet dat je het niet kan slikken, het is namelijk BALSEM.

Maar als je last van je keel heb ofzo, of eerder erg verkouden bent. Dan kan je dat op je rug smeren, en dan word je lekker warm van binnen...

@ Ahmet, polsbandje invoeren op google. En stoppen met oefeningen die intensief zijn voor je pols.

Grtz
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

tja ik moet er maar mee leven hea

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X