laaste vraag dan ga ik slapen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laaste vraag dan ga ik slapen

als ik bv middag dienst heb dan moet ik om 2 uur van huis dus wil ik om 1 uur in de sportschool zijn om een uur te kunne pompen maar ik wil wel zo lang megelijk uitslapen maar is het dan te laat als ik dan om 12.45 uur wakker word en wat ga eten en dan om 1 uur te trainen of is het beter om wat eerder wakker te worden of maakt het geen reet uit

Beter om eerder wakker te worden zodat je maaltijd even rustig kan zakken.
    Last edited by Testo; 03-04-2006, 03:47.

Comment

met een volle maag de gym in is niet optimaal
      Who's the Chef

Comment

Sluit mijzelf helemaal bij Been en Testo aan.
        Brear.

Comment

Gewoon wat vroeger opstaan als je wilt gaan trainen. Je kan je eten wel naar binnen schrokken en meteen naar de sportschool rennen maar je lichaam moet het nog wel opnemen ook. Als ik op zaterdag om 12 uur op de sportschool wil zijn sta ik ook gewoon om 9 uur op en ga lekker rustig ontbijten, dan neem ik om 11 uur nog wat kwark en ga iets na 12-en beginnen met trainen.

greetz,

Michel.

Comment

Op jouw manier heeft je lichaam helemaal niets om op te teren tijdens de training, is dus zeker niet goed. Zo loop je kans meer af te breken dan op te bouwen.
            Dus, gewoon minimaal een uur tot anderhalf eerder uit bed met je luie donder en vreten!

Comment

shannase heeft gelijk , toen ik begon deed ik ook niet eten omdat ik dacht dat het vet op me buik zou weggaan opzich kan dat wel maar als je gaaat voor het oppompe van je lichaam heb je wel voldoende voedingstoffen in je lichaam nodig en dat doe je ongeveer 1 a 1.5 uur voor de training flink te gaan eten.. mijn vraag is dan wel is het beste om iets eiwit rijks te eten of iets heel anders ?
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Het beste is om bij iedere maaltijd alle bouwstoffen binnen te krijgen, dus zowel koolhydraten als eiwitten en vetten.
                En dan uiteraard ongeveer in de verhoudingen die je ook voor je totale schema wilt.

Comment

Dus, gewoon minimaal een uur tot anderhalf eerder uit bed met je luie donder en vreten! [/QUOTE]

GGRRrrr lekker als een vrouw kwaat is

Who's the Chef

Comment

oke dan haha

Comment

weltrusten slooper
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

En de Slooper slaapt nog steeds denk ik want ik zie hem niet meer posten hehe
                        Brear.

Comment

Als jij voor voeding zorgt dat binnen 15 minuten veel koolhydraten op kan nemen moet het wel kunnen, je eten moet zakken maar rust is ook belangrijk
                          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X