Hevige spierpijn

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hevige spierpijn

Een maat van mij heeft laatst een injectie gekregen . Het product bevatte veel kristallen . Hij heeft het wat warm gemaakt en dan was het mooi vloeibaar.
    Nu heeft hij zo een hevige pijn dat hij moeten stoppen is met werken. Waaraan kan dit liggen?
    Een verpleger heeft het werk gedaan dus de plaats en de manier waarop moet goed zijn..

Dank jullie bij voorbaat voor de raad

Wat voor injectie, waarmee?
    En wat voor pijn heeft hij?
    Vind het sowieso al meer een vraag voor een dokter maar zonder fatsoenlijk informatie is een antwoord natuurlijk al helemaal onmogelijk...

Comment

wat voorn AS?
      heb je op een andere manier getraind??
      Who's the Chef

Comment

Zou langs de huisarts gaan het zou zomaar een ontsteking kunnen zijn.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tja ook dokters maken fouten.. dus kan daaraan liggen
          niet ieder mens is nou eenmaal perfect, tip: ga nog een keer langs en laat het nakijken
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Het was met deca(GS) ; er zaten veel kristallen in; kan dat een probleem zijn?

Hij zegt dat hij het gevoel heeft dat er een tennisbal in zit.

KAn een product slecht zijn

Comment

Kan slecht zijn en als het van een UG-lab is wordt de kans niet kleiner zeg maar.
              Zeker langs de huisarts gaan!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

miss niet steriel geprikt
                Who's the Chef

Comment

haha.. zoals al eerder gezegd is..iedereen maakt fouten.. ik had een lip piercing ..nou nie meer hoor :P

en die was eerst ook verkeerd gezet..maar tochg was het door een ervaren iemand egdaan..

mischien wel heel wat anderrs..maar toch!

Het was wel mooi zwaar ontstoken!.. dus ga A.S.A.P. naar een doktor o.i.d.

want als je zoals je vriend zij..het gevoel hebt dat er een tennisbal inzit ofzo..kan het zwaar ontstoken zijn. door serieuse ontstekingen kan een ciste ontstaan ( vocht en bacterie ophoping) waardoor er een bult komt, i dit geval kan het die "tennisbal" zijn..

als dat het geval is vrees ik dat je dan voorlopig naja langer dan voorlopig r nix mee kan doen!

maja dat is wel 1 van de erstigste gevallen, maja het komt raar genoeg toch vaak voor door verwaarlosing, bedoelend" oh nah ik wahct wel tot het overgaat..ja vast!)

Comment

ik wil niet lullig zijn maar als het niet aangegeven word dat het verhit moet worden........... waarom doe je het dan, er kan een chemische reactie in de stof plaats vinden en dat spuit je je lichaam in, en als jullie niet weten waar je mee werken waar zijn jullie dan mee bezig, het is een licham, je hebt er maar 1 van, en als je zo graag wil groeien zijn er genoeg dingen te verkrijgen om dat te doen waar je wel weet waar je aan toe bent, waren het geen groei hormonen ipv as???? je merkt het verschil in je geld hihihihihi
                    goeie training is a way of life

Comment

hahahah nee het is goed spul! En het is natuurlijk weer gs, ik zal ook iedereen aanraden om geen gs meer te nemen. Deze mensen zijn echt slecht bezig de laatste tijd. Kristallen zijn gewoon werkzame stoffen, als je de vail even verwarmt en laat afkoelen tot lichaamstempratuur dan gebeurd er echt niets hoor met je chemische reactie haha

Gewoon lekker verwarmen en gewoon spuiten, heb zelf vaak genoeg een pijnlijke injectie gehad. Ik merkte wel als ik door een ader heen ging of verkeerd zat dat ik de dag erna helemaal stijf was. Als je goed prinkt en daarna goed masseerd dan heb je er geen last van...En natuurlijk altijd eerst terug trekken om te kijken of je niet in een ader zit..Want dat kan ook pijn doen en is slecht voor je..

Ken nog een geleerde het zetten maar iedereen kan een keer verkeerd zitten.

Grtzz D
                      !Use my shit and feel the power!

Comment

hahahahahaha, maar je weet toch als je wat aanschaft hoe je het moet gebruiken en wat je hebt, maar het enige kristallen spul wat ik thuis had om extreem te groeien (voor mijn expartner) was te vermengen en moetst er voorzichtig mee omgaan, de hormonen zachtjes rollen om de stoffen voorzichtig te mengen anders was het niet meer te gebruiken, maar het gebruik was bekend aangezien we wel wisten wat we in huis hadden......... en tuurlijk gaat het in het begin wel eens fout, tja jammer van de 70 euro dan, en op naar de volgende shot hihihihihi
                        goeie training is a way of life

Comment

Ik heb nu vernomen dat die gast 3ml in een keer heeft gespoten.
                          2deca en 1 sus.. mss kan het daaraan ook wel liggen...

Comment

pfff..hoezo

1st class cursus : How do i fuck myself up ?!

Comment

Ja de jongen zei dat hij er verstand van had :s

Blijkbaar niet ..
                              Dus hoogstwaarschijnlijk zal het dat dan wel zijn..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X