Tatoo's en bodybuilding...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tatoo's en bodybuilding...

Hoe staan ze in de bodybuilding wereld ten opzichte van tatoos?
    En wat is jullie mening hierover?
    Don't hate the player, hate the game...

Pcies tzelfde als in de ''normale'' maatschappij lijkt me, je houd ervan of niet.!?

Comment

En in de wedstrijden?
      wordt daar naar gekeken?
      is het beter van niet voor je scores of doet dat er ni toe?
      Don't hate the player, hate the game...

Comment

Zal zeker niet voordelig werken. Hangt af van de plaats en de grootte denk ik?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind mijn tatoo's nu een beetje spijtig, gewoon omdat ik droger wordt en mijn aders er goed doorkomen enkel op de arm waar mijn tatoo loopt zie ik de ader wel maar de tatoo bestopt hem bijna.

In het prof wereldje zijn er vele met tatoo's en daar wordt toch niet punten voor afgetrokken, je laat uzelf gewoon zo bruin maken dat de tatoo's bijna niet meer zichtbaar zijn

Grtz
          stil growing

Comment

Met een goede bruining zie je de tatoos bijna niet, kijk maar naar Lee Priest, die heeft er nu ook aardig wat.

Als prof. bb zou ik geen tatoos laten zetten. Het leidt toch af van de spieren.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik weet dat de jury zeer kritisch is t.o.v. tattoo's.
              Tattoo's kunnen het visueel beeld van spierafscheiding behoorlijk verstoren.
              Met een goede bruiningscreme kom je een heel eind,maar grote tats zien er dan nog vaak uit als een donkere vlek.
              Als je wedstrijd bodybuilding echt serieus neemt, neem dan geen (of zo min mogelijk) tattoo's.
              www.sportfood.nl

Comment

ik vind dat moet kunnen! een man met een mooie gespierde body en dan ook nog een tattoo ! is echt de max.

Comment

Da's mooi.
                  Als je dan ook nog ff dit wilt lezen en jezelf voorstelt is dat helemaal mooi!

Comment

Originally posted by Sportfood
                    Ik weet dat de jury zeer kritisch is t.o.v. tattoo's.
                    Tattoo's kunnen het visueel beeld van spierafscheiding behoorlijk verstoren.
                    Met een goede bruiningscreme kom je een heel eind,maar grote tats zien er dan nog vaak uit als een donkere vlek.
                    Als je wedstrijd bodybuilding echt serieus neemt, neem dan geen (of zo min mogelijk) tattoo's.
                    in mijn ervaring in de modellen wereld weet ik dat er mogelijkheden zijn om een tattoo voor een paar uur laten verdwijnen, je krijgt er een soortlaagje overheen wat de kleur van je huid laat zien, je aders worden niet zichtbaarder maar het licht valt niet op een zwarte vlek......
                    goeie training is a way of life

Comment

Iemand ooit gehoord van Lee Priest?
                      Hij heeft laatst nog een grote contest gewonnen
                      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Ik heb ze 15 jaar geleden allemaal weg laten laseren.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

doen als je het wil
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by kees
                            Ik heb ze 15 jaar geleden allemaal weg laten laseren.
                            Waarom dat Kees?
                            Ik vraag dit eigenlijk omdat ik zelf ook twee vrij grote tatoo's heb waar ik behoorlijk aan gehecht ben, en die ik dan ook never nooit zou laten verwijderen, wat een ander er ook van zal vinden bijvoorbeeld.

@Topicstarter, ik weet van vroeger ( 1980-1985) dat tatoo's bij wedstrijden niet gewaardeerd werden, er werden zelfs door sommige jurieleden punten bij de mensen in mindering gebracht als zij zwaar getatoeeerd waren.
                            Berrie de Mey had destijds ook een tattoo op zijn bovenarm, en die werd toen al weggewerkt met een soort bruiningsmiddel om bovengenoemde reden.
                            Van tegenwoordig weet ik het niet, omdat ik het huidige bodybuilding of figureklasse of fitnessklasse niet meer volg.
                            Groet;
                            Brear.

Comment

@ Brear.

Ik had op beide armen tatoo 's Mijn vrouw ergerde zich aan de tatoo's en omdat ik 1 a 2 x per jaar naar Korea gaat , een land waar ze als iemand met tatoo's als crimineel zien (algemeen gesproken) Heeft mij toen besluiten om ze weg te laten halen. Het was een pijnlijke proces om dat weg te laseren. Een tatoo laten zetten doet minder pijn.
                              Grt.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X