Serieuze reacties graag!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Serieuze reacties graag!

Ik train nu al 3 maanden maar ik heb een probleem met mijn borst. Er zitten schijfjes onder mijn borst waardoor het lijkt alsof ik vrouwelijke borsten heb Nu is mijn vraag aan jullie of ik deze schijfjes kan wegwerken met trainingen? Ik schaam me ervoor.
    Ik ben 1m77 en weeg 75kg.
    Ik zit hier heel erg mee dus willen jullie me ni uitlachen !
    Kan iemand mij raad geven please

tja...het voorstellen behoort te gebeuren in het onderdeel ''voorstellen'' magoed . (en niemand zal je hier uitlachen hoor )

ik denk dat als je de borst serieus gaat trainen, die schijfjes vanzelf verdwijnen. Ik zou me dan ook vooral richten op de bovenkant van de borst...
    Trainingslog Farmboy:

Comment

Sorry, ik wist niet dat ik mezelf eerst moest voorstellen.
      Maar welke oefeningen raden jullie me hiervoor aan?

Comment

de bborstspieren zijn net als andere spieren, ze reageren het beste op oefeningen waarbij meerdere spierengroepen samenwerken.
        fitnesapp. zijn er op gebouwd dat ze dat niet doen, het is overgens een goeie aanvulling op je krachttraining.
        de borst is verdeeld in 5 regionen;
        bovenkant,
        middengedeelte,
        binnenkant,
        buitenkant en onderkant.
        dus heb je meerdere oefeningen voor nodig dat goed te trainen....
        de bovenborst train je het beste wanneer je je bank 30 graden schuin zet,
        sommige mensen zetten hem op 45 graden maar dat zorgt dat er te veel van die spanning op je schouders terecht komen.
        het midden train je vrijwel met alle oefeningen mee.
        en de binnenkant door allerlei druk oefeningen, je kan het nog extra accentueren door je handen dichter bij elkaar te houden.....
        de buitenkant word het beste getraind door flye bewegingen...
        en de onderkant word voornamelijk getraind met standaard bench press (bankdrukken).
        incline dummbell press
        flat bench press
        incline flyes
        pec deck flyes
        flat bench flyes
        incline bench press
        cable crossovers
        goeie training is a way of life

Comment

Maar ook nadat het je verteld is over dat voorstellen heb je helaas niet de moeite genomen...
          Lees de regels
          alsnog en volg ze op, topic (voorlopig) gesloten.

Comment

Ging weinig spontaan maar is gelukt. Bij deze weer geopend.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by wendynr1
              de borst is verdeeld in 5 regionen;
              bovenkant,
              middengedeelte,
              binnenkant,
              buitenkant en onderkant.

het midden train je vrijwel met alle oefeningen mee.
              en de binnenkant door allerlei druk oefeningen, je kan het nog extra accentueren door je handen dichter bij elkaar te houden.....
              de buitenkant word het beste getraind door flye bewegingen...
              OMG.. jij bent toch personal trainer? Vraag me af wat voor opleiding je hebt gehad..

Een spier is best dom, hij kan (aktief) eigenlijk maar 1 ding: verkorten. De borstspier is een spier. Vergelijk een spier met een bundel elastiekjes. Als je er aan trekt, heb je overal spanning. Het is onmogelijk om het ene stukje meer onder spanning te zetten dan het andere stukje.

Als je met binnenkant bedoelt: waar die aan het borstbeen vast zit, dan is dat niet apart te trainen. Als je de bewegingen maakt met je hand op je borstspier dan voel je wel dat 'ie helemaal aanspant.

Last edited by sis; 11-05-2006, 08:24.
              Life's what you make it!

Comment

die schijfjes bij je borst zijn ben ik bang alleen operatief te verweideren (gyno's) zou er is over praten met je dokter.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
                  die schijfjes bij je borst zijn ben ik bang alleen operatief te verweideren (gyno's) zou er is over praten met je dokter.
                  Klinkt inderdaad zo. Ben bang dat dat niet weg te trainen is.
                  www.sportfood.nl

Comment

Klinkt als gyno. Dat krijg je niet weg. Wel zal het minder opvallen als je borst gespierder wordt.

Als je er vanaf wil zou ik naar de huisarts gaan. Die kan je doorsturen naar het ziekenhuis waar het operatief behandeld kan worden. Het wordt wat ik lees op fora vergoed door je verzekeraar.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik zou ook eerst contact met de huisdokter opnemen, het kan misschien ook nog met je leeftijd te maken hebben, in de pubertijd hebben sommige jongens ook wel eens last van deze klachten. ( ik weet natuurlijk niet of dit op jou van toepassing is), daarom zou ik naar de huisdokter gaan voor advies als ik jou was .
                      Veel succes.
                      Brear.

Comment

@wendy ; volgens mij bestaat de borstspier dat je kan trainen maar uit drie delen, onderkant - midden en bovenkant.

@sis : volgens mij kan je een spier niet verkorten of verlengen, je kan ze onder spanning zetten dat wel.

Grtz
                        stil growing

Comment

@snip zelfs uit 2.boven en onder. binnenkant is volgens de automie ook niet mogelijk om te trainen. Dit met oog hoe de spiervezel banen lopen.

ik zelf ben het er eerlijk gezegd ook niet voor 100% mee eens want me bij dips voel ik altijd binnenkant en die staat dan strak.

Misschien is dit een voorbeeld van verschil praktijk en theorie.. ik weet het niet
                          Maar op autonomie gebied is het logisch dat binnenkant borst niet bestaat

Comment

Hoe oud ben je..?

Comment

Originally posted by punani
                              @snip zelfs uit 2.boven en onder. binnenkant is volgens de automie ook niet mogelijk om te trainen. Dit met oog hoe de spiervezel banen lopen.

ik zelf ben het er eerlijk gezegd ook niet voor 100% mee eens want me bij dips voel ik altijd binnenkant en die staat dan strak.

Misschien is dit een voorbeeld van verschil praktijk en theorie.. ik weet het niet
                              Maar op autonomie gebied is het logisch dat binnenkant borst niet bestaat
                              Als ik met smalle greep de triceps train voel ik mijn binnenkant ook mee werken, maar misschien is het zoals je zegt het verschil tss praktijk en theorie

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X