Even wat van mij laten horen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even wat van mij laten horen.

Ik hoorde van Red dat ik hier gemist werd, ik heb het topic leden uit de oude doos even doorgelezen. Leuk dat je mij zo mist corina
    De reden dat ik niet meer post en lees is omdat mijn prive leven een beetje op z'n kop ligt. Een tijdje geleden heeft een maat/ buurman zelfmoord gepleegd, dat was net toen er hier een topic liep over zelfmoord. En 1,5 maand geleden heeft mijn toemallige vriendin het uitgemaakt. Hierdoor is mijn leven flink over hoop gegaan. We waren 5 jaar bij elkaar en woonde 3 jaar samen.
    Zij is vertrokken dus ik heb het huis en dat soort dingen nog. Mijn auto gelukkig ook nog. Maar thuis vind ik het momenteel helemaal niks veel te stil en dat soort dingen. Je mist gewoon wat om je heen. Dus wat ik doe is een beetje weg vluchten naar vrienden zodat ik niet thuis hoeft te zitten.
    Dat betekend ook dat ik bijna niet meer achter de pc zit. Kom dus ook niet zo vaak op bodynet. Ik open hem we elke dag even, dat is een oude gewoonte. Maar het lezen doe ik niet meer. Er zijn teveel topic's en teveel nieuwe mensen bijgekomen. Zodat het voor mij niet meer te volgen is als je af en toe eens wat wil lezen.

Nou dit was mijn verhaal tot nu toe.

@corina ik zal wat meer proberen te lezen en posten.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

sterkte bro! en dat je weer snel mag posten

Comment

Jep sterkte kerel. Hoop dat je je snel terug bij ons voegt want mensen als jou kunnen we zeker gebruiken op het forum.

Heb al van meerdere (senior) members gelezen dat het vroeger hier gezelliger was en meer overzichtelijk. Kan ik volkomen begrijpen, maar hoop toch dat we dat hier met zn allen terug kunnen rechttrekken want is gewoon het ergste wat een goed forum als dit kan overkomen. Als de oude garde verdwijnt, verdwijnt eveneens de meest waardevolle kennis en ervaring.

Maar ja als het echt terug naar vroeger moet, zal ik waarschijnlijk ook moeten opkrassen... en vond het hier net zo fijn

Comment

Originally posted by Bocca
        Maar ja als het echt terug naar vroeger moet, zal ik waarschijnlijk ook moeten opkrassen... en vond het hier net zo fijn
        van mij mag je blijven bro

ik snap wel dat sommige mensen het minder aantrekkelijk vinden omdat er meer leden zijn. aan de andere kant er worden nu meer topics geopend dus je kan meer opsteken van elkaar.

dus ik blijf (helaas) nog wel ff posten

Comment

Goed om weer even wat van je te horen Harold!
          Heel vervelend dat je zoveel tegenslag hebt gehad, hoop dat je er snel weer bovenop komt en ons weer wat vaker komt verblijden met goede posts.
          Overigens had ook jij het toen gerust aan mogen geven als dat topic te dichtbij kwam hè zoals ook aan Snipke is gevraagd, is nooit de bedoeling om wie dan ook van streek te maken en het had dan ook op verzoek zonder problemen gesloten kunnen worden.
          Veel sterkte en succes en vergeet ons niet hè!

Comment

@harold

Beste bro. Ik wens je veel sterkte . Ieder heeft zo zijn eigen manier van het leren omgaan in deze vervelende en moeilijke situaties. Probeer de draad weer rustig op te pakken.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hey harold, goed dat je even wat hebt laten horen en veel sterkte de komende tijd, dat soort dingen gebeuren helaas vaak allemaal tegelijk.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ik heb alles al tegen je gezegt.... maar nogmaals veel sterkte maat... en nou die sportschool in voor dat ik je erin trap... laat me niet naar dat dorp toe komen he... alleen voor een bbq
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Goed om ff wat van je te horen gozer!
                  Jammer dat het niet positiever is.
                  Heel veel sterkte de komende tijd en laat je niet gek maken door die rooie hè

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thanks iedereen

@Shannasse Heb mij er niet aan gestoord hoor, zulke dingen gebeuren gewoon. Het is een kwestie van het topic wel of niet willen lezen. Ik weet waar het over gaat. De titel was duidelijk.

@Red. Haha voor de bbq? haha om te stappen zeker . Moet nog even de tuin opknappen zodat er wat meer mensen kunnen zitten, en dan ben je zeker welkom.Je bent zowiezo welkom natuurlijk.

@Cur thanks. Die rooie maakt mij niet gek hoor, ben al gek genoeg.

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Idd broeder sterkte ermee. Zijn zeker geen makkelijke tijden. Willen de trainingen nog wel vlotten?

Comment

Sterkte Harold, zijn nooit plezante tijden als er dergelijke zaken gebeuren, maar hey wij bodynetters sleuren er u wel door ze bro. Effe doorbijten en geen domme dingen doen is nu de boodschap

Grtz
                        stil growing

Comment

Sterkte bro en niet naar de poederdoos grijpen!
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hey harold, ik ken je niet zo goed maar leef erg met je mee.
                            Ik wens je sterkte en probeer iets te vinden waar je je ei in kwijt kunt, iets waar je lang mee bezig kan zijn zonder dat hoeft na te denken aan wat is gebeurt. Mischien heb je dit al gevonden bij je vrienden, dat hoop ik iig wel voor je.
                            veel sterkte iig.

ps.

Ik ben hier slechts een maand, dus voel me een beetje onbelangrijk de laatste tijd met al die berichten over de oude garde enzo, maar ik kan het absoluut wel begrijpen. Ikzelf heb in deze maand dat ik hier ben, heel veel geleerd en er zijn ook voor mij heeel veeeel mensen bijgekomen, ikzelf kan het 'voorstellen' topic niet eens meer volgen... Maargoed ik vind zelf dat de mensen die langer dan 2 weken blijven ook best weleens meerwaarde kunnen hebben, al is het maar opheldering van kennis voor jezelf...

Grtz
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sterkte en succes Harold, en je ziet hier de positieve reactie's op je topic van de members hier op het board, toppie.
                              Groet;
                              Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X