Even wat van mij laten horen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hee die Harold

Klote dat het toch over is met je vriendin, en nu indd geen gekke dingen gaan doen, afblijven van die poederdoos, luister naar Corrie!!

Lekker genieten van het leven, je trainingen weer opakken als je dat al niet gedaan had.

en wat Snipke zegt, al zijn we dan maar via internet "vrienden" je verhaal kan je altijd aan ons kwijt

Ben blij dat je weer een beetje terug ben

@David
    Zeker weten dat nieuwe members net zoveel waarde hebben als oude members, jij hebt jezelf al flink bewezen vind ik goede aanwinst voor het forum
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Ha Harold, leuk weer eens iets van je te 'horen'. Nogal vervelend nieuws, man. Wens je veel succes bij je nieuwe start. Probeer op zoek te gaan naar je trots en laat je daarbij niet afleiden door vluchtige genotszaken. Da's mijn tip van de dag.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

heavy shitt harold

begind het allemaal wel al een beetje op de rails te komen

kan me goed voorstellen hoe je je voelt man heb het zelf ook meegemaakt een klein jaartje terug
        relatie van 7 jaar 2 jaar samenwonen en ze gaat er vandoor
        je hele wereld stort in en het is kil en stil thuis
        en niet te vergeten erg kaal
        je denkt damnn dit kan me niet gebeuren zij is de geen voor mij
        dat heb ik lang gedacht maar het in de maanden er na dingen ontdekt die ik echt niet zou willen missen
        heb nu en leuke dame aan de haak die bij nader inzien 10x beter bij me past en alles is weer goed

de fase waar je nu inzit zal zeer zeker over gaan ook al denk je zelf miss van niet
        trust me bro je komt er wel weer boven op
        Who's the Chef

Comment

Mij zul je niet kennen maar toch wil ik je sterkte wensen. Mijn tip is om jezelf te blijven zijn en de fun uit de kleine dingen van het leven te halen. Af en toe makkelijker gezegt dan gedaan. Ik zat zelf ook in een shitperiode zat helemaal vast en heb een compleet nieuwe start gemaakt. Ik hoop dat je je er doorheen slaat jongen. Zolang je maar jezelf blijft heb ik vertrouwen erin dat het goed komt.

Comment

@ corrie, ty dat vind ik fijn om te horen.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sterkte van mijn kant harold. Laat je nog weten hoe het met je gaat?

Ik begrijp dat je niet meer zoveel kan posten met het enorme aanbod van nieuwe topics/members de laatste maanden. Dit heb ik zelf ook, maar alleen lezen kan je natuurlijk ook een hoop van leren!
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Dat is helemaal waar KIR, maar wij kunnen juist weer zoveel leren van de posts van oa jou en Harold dus die willen we liever niet missen!

Comment

Als er 2 absoluut niet onmisbaar zijn dan zijn het K.I.R. en Harold wel, heb ik zooooooveel van geleerd.

Hoop dat jullie beide weer de tijd vinden om ook wat meer te posten
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Thanks allemaal goed om te weten dat jullie mee leven. De poederdoos en dat soort dingen laat ik al een poosje links liggen. Daar knap je geestelijk niet echt van op. Moet ook zeker weer even proberen het normale leven weer op te pakken. En ook zeker weer gaan trainen..

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

@harold.

Harold ik ken je niet maar gezien je eerlijke antwoorden heb je karakter.
                      Volgens mij ben je iemand waarop je kan bouwen.
                      En heb je veel wilskracht.
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

"Thanks allemaal goed om te weten dat jullie mee leven."

Doen we zeker kerel. Bodynet is just one big virtual family. Je hebt ook de juiste ingesteldheid als je inziet in welke spullen je je heil niet moet gaan zoeken. Sterkte bro, doe het maar rustig aan en je weet waar je ons kan vinden.

grtz

Comment

Originally posted by corina
                          Als er 2 absoluut niet onmisbaar zijn dan zijn het K.I.R. en Harold wel
                          Uh, hier staat dus eigenlijk dat we ze makkelijk kunnen missen...
                          Snap uiteraard dat je het juist andersom bedoelt maar als je oog er eenmaal op is gevallen staat het toch wat lullig.

@ Harold: merk zelf dat het forum juist voor inspiratie kan zorgen als die ff minder is, misschien werkt het voor jou ook zo dus vooral lekker hier blijven komen dan lukt het trainen waarschijnlijk ook wel weer.
                          Nogmaals succes.

Comment

Ze begrijpen wat ik bedoel
                            Anders zeg ik niet dat ik Harold mis he
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...