mijn arm tinteld regelmatig kan dat kwaad?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn arm tinteld regelmatig kan dat kwaad?

Hoi,

Mijn arm tinteld de laatste tijd heel erg weet iemand of dat kwaad kan, mensen zeggen dat dat niet goed is. En mijn polsen die doen nu ook pijn. Belast ikk ze te zwaar misschien??

Dat hoort niet dus nee, is uiteraard niet goed.
    Kan allerlei oorzaken hebben dus zou even langs de huisarts gaan.

Comment

Langs de huisarts inderdaad dan weet je het zeker.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb dat ook maar alleen in mijn elleboog, alleen geloof ik niet zo fel als jou.
        Ik zou er inderdaad goed mee oppassen. Neem aan dat je pas begint met trainen?
        Neem ook maar eens een rustperiode en ga daarna wat lichter trainen, dat zal zeker helpen.

Comment

tinteling in mijn arm.

Ja ik had vanaf mijn 17 tot 23 jaar altijd zwaar getraind toen een tijdje eruit geweest en sinds 8 maanden weer bezig. Ben nu 29 het gaat eigenlijk beter dan ooit. Alleen die tinteling in mijn arm als die op een bepaalde manier rust. Maar ik ga van week wel even naar mijn huisart.

Comment

hmm vreemd, vandaag bij het tillen van een krat cola voelde ik ook tintelingen bij mijn ellebogen , zal wel komen omdat ik me arm laatst zwaar had getraint

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ranchu
              Ja ik had vanaf mijn 17 tot 23 jaar altijd zwaar getraind toen een tijdje eruit geweest en sinds 8 maanden weer bezig. Ben nu 29 het gaat eigenlijk beter dan ooit. Alleen die tinteling in mijn arm als die op een bepaalde manier rust. Maar ik ga van week wel even naar mijn huisart.
              Ik denk dat ik ook langs de huisarts ga, schrijf je bevindingen anders eens op het forum ben benieuwd.

Comment

Originally posted by ahmet
                hmm vreemd, vandaag bij het tillen van een krat cola voelde ik ook tintelingen bij mijn ellebogen , zal wel komen omdat ik me arm laatst zwaar had getraint

grtz
                In ruststand heb ik ook nergens last van, het is hij het volledig strekken en volledig buigen van de arm of bij krachttraining.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X