Powerliftwedstrijd GPC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Powerliftwedstrijd GPC

Ik kreeg een paar dagen geleden een mail waarbij ik werd uitgenodigd om deel te nemen aan een powerliftwedstrijd van de pas opgezette GPC.
    Ik heb een mail teruggestuurd waarin ik zei dat ik graag mee wil doen maar dat ik wel dit jaar nog 55 jaar wordt, en of dat dan geen probleem was.
    Ik kreeg weer een mail terug dat dat helemaal geen probleem was, dus nu doe ik mee.

Ik heb mij opgegeven in de klasse tot 100 kg, ik weeg nu door dat cutten 98 kg, dus dat komt goed uit.
    Train door dat cutten nu al een tijdje niet op kracht, maar sets van 8 reps dus geen 1 rm's.
    Ga van de week proberen wat er nog inzit op de grote drie.

Ik heb als eerste beurten opgegeven Squat 120 kg-bench 100 kg-dead 140 kg.
    Dit redt ik in ieder geval altijd, vandaar.
    Ik doe mee, omdat ik het een heel goed iniatiatief vind van die jongens dat ze dit hebben opgericht voor de powerlift liefhebbers.
    Ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat aflopen, de wedstrijd staat gepland voor 15 Julie.
    Groet;
    Brear.
    Last edited by BREAR; 18-06-2006, 09:27.

alle 3 de buurten pak je easy brear. suc6 en wat hoop je te halen op de wedstrijd? hoe ga je jezelf voor bereiden neem aan dat je de grote 3 nu 3x per week gaat trainen met verschillende intesiteit.grts

Comment

veel succes bro en laat na de wedstrijd ff weten hoe het is gegaan.

gr
      Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by punani
        alle 3 de buurten pak je easy brear. suc6 en wat hoop je te halen op de wedstrijd? hoe ga je jezelf voor bereiden neem aan dat je de grote 3 nu 3x per week gaat trainen met verschillende intesiteit.grts

Squatten en bankdrukken train ik samen in 1 training, en dan op maandag en vrijdag, dus twee keer per week.
        Deadliften doe ik apart op woensdag, en daarna train ik gewoon mijn rug zoals gewoonlijk.

Schouders en armen laat ik wel even weg uit mijn trainingsprogramma tot aan de wedstrijd.
        Mijn cardio daarintegen blijf ik weer wel gewoon doen.
        De wedstrijd is op zaterdag, ik blijf trainen tot woensdag daarvoor, daarna 3 dagen rust.

@paramedic en @Farmboy.
        Ja ik hou jullie zeker op de hoogte van het verloop naar de wedstrijd toe, en ook de uitslag natuurlijk.
        Bedankt voor de support.
        Brear.

Comment

ik zou het persoonlijk anders indelen.
          zou maandag,woensdag,vrijdag 3x in de week alle 3 doen
          dag 1 laag in reps tot max 6hh(toppen dus)
          dag 2 speed(laag ik reps (tot 3reps)veel sets licht gewicht voor de snelheid)
          dag 3 rond de 8 herhalingen.

verder vind ik verstandig dat je de andere spiergroepen ff achterwegen laat

Comment

Ja je hebt gelijk Punani, maar de voorbereiding is nog zo kort, dat ik niet veel progressie meer zal maken, ook al omdat ik aan het cutten ben, en niet echt hoog zit in mijn dagelijkse calorieen.

Ik wil deze week even testen wat ik nog pak op mijn 1 rm's, en dan gewoon naar de wedstrijd toetrainen.
            Ik laat in dit topic nog even weten wat ik nog kan tillen, dus wat mijn 1 rm's nog zijn.
            Bedankt voor je support bro.
            Brear.

Comment

Originally posted by BREAR
              Ja je hebt gelijk Punani, maar de voorbereiding is nog zo kort, dat ik niet veel progressie meer zal maken, ook al omdat ik aan het cutten ben, en niet echt hoog zit in mijn dagelijkse calorieen.

Ik wil deze week even testen wat ik nog pak op mijn 1 rm's, en dan gewoon naar de wedstrijd toetrainen.
              Ik laat in dit topic nog even weten wat ik nog kan tillen, dus wat mijn 1 rm's nog zijn.
              Bedankt voor je support bro.
              Brear.
              zit wat in.Ik had me wat vergist in de tijd die nog over is. veel suc6 en hou ons op de hoogte

Comment

Gaaf man! Ik wens je veel suc6 met de voorbereiding. Het zou leuk zijn als je in dit topic een soort logje bijhoud naar de wedstrijd toe.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Veel succes en plezier, ben ook zeer benieuwd naar de voorbereiding en uiteraard de uitslag!

Comment

Bedankt voor jullie support, ik vind het echt leuk dat jullie er in geintresseerd zijn, ik hou jullie dan ook zeker op de hoogte van mijn voorbereiding op de wedstrijd en de uitslag natuurlijk.

Ik ga morgenavond mijn 1rm's op de squat en de bench press even testen, gewoon raw, want een bench suit heb ik niet.
                    Voor squatten en deadliften heb ik evt nog een champion suit, maar ik test alle drie de onderdelen raw deze week.

Als het evt toegestaan is om met een suit te liften, dan gebruik ik met squatten en deadliften die champion suit wel, de bench blijft raw, omdat ik geen suit heb, en er ook nog nooit mee gedrukt heb, dus dat wordt gewoon raw drukken.

Ik post mijn resultaten op de squat en de bench morgenavond na het trainen hier in dit topic.
                    Groet;
                    Brear.

Comment

ben benieuwd

Comment

Hi Brear!

Leeftijd en ervaring maakt helemaal niets uit. De GPC is juist opgericht om een makkelijk en prettig platform te leveren voor enthousiaste lifters. Geen torenhoge kosten, geen bureaucratie, maar gewoon tillen en lol hebben! De Belgische tak van de GPC doet het al een aantal jaar. Vorig weekend nog op een wedstrijd van hen geweest: allerlei types mensen doen mee. Sommigen kwamen in net pak aan, anderen in trainings-outfits en met gezichtspiercings. De jongste deelnemer was een meisje van 15, de oudste een man van bijna 70!

Helaas zal ik er zelf die dag niet bij kunnen zijn, maar gelukkig heb je al contact gehad met Martijn. Dan is alles dus geregeld. Het wordt een heel informele wedstrijd (is ook onze eerste pas), dus kom gewoon plezier hebben! Ik zal met smart de foto's afwachten.

Comment

kei veel succes!
                          hou ons op de hoogte!
                          gr

Comment

Hartstikke tof man!!
                            Heel veel succes en zeker ff laten weten hoe het is gegaan!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bedankt mannen, voor de positieve reacties, en Cur ik laat jullie natuurlijk zeker weten hoe alles af gaat lopen, daar kun je van op aan.

@Phreak, ik ben blij dat je even reageert in mijn topic, ik vind het leuk om te lezen, zo'n gevarieerd deelnemersveld, dat is precies waar ik mij ook in thuis voel, prachtig mooi, ik heb ook echt zin om mee te doen aan de wedstrijd.
                              In de volgende post noteer ik even mijn stats van vandaag.
                              Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X