ben net te laat om je nog suc6 te wensen maar je leest dit als je terug bent en je een mooie score hebt neergezet. dit geld ook voor john natuurlijk
Powerliftwedstrijd GPC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hier een aantal foto's van Brear. Ik weet helaas niet de gewichten meer, maar dat kan hij jullie vast wel vertellen...Klik op de link om de foto's te uploaden.
Squat
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=309AED434312C849
Bench
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=6AAC79CA0A1A4164
Deadlift
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=FEDD49E11C114E26
(Ik zei nog tegen Brear dat hij langzaam moest liften, maar het leek wel een speeddeadlift. Vandaar de wat mindere kwaliteit.
Hier nog een filmpje voor de echte fans (bench van Brear):
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=6062EED03F02A722
De uitslagen vermeld Brear denk zelf morgen wel in zijn verslag, en misschien straks zelfs nog. Ik kan iig alvast zeggen dat het een geslaagde dag was.
Groet, John
Comment
-
Hey John bedankt voor het plaatsen van de foto's en het filmpje, je bent nog redelijk op tijd thuis aangekomen zie ik.
Nu het wedstrijdverslag.
het was in het begin even schrikken, want John en ik waren daar om 1145 u, en wij kregen te horen dat de wedstrijd pas volgende week zaterdag werd gehouden, op 22 Julie.
Het waren jongens van de plaatselijke powerliftvereniging die daar op dat moment voor aan het trainen waren, want zij zouden ook meedoen.
We gingen maar zitten, en lieten de email zien die ik had uitgeprint, en waar de datum van 15 julie in stond, dus er was ergens een misverstand ontstaan.
De mannen waren zo sportief, om toch voor ons en hun zelf dan toch de boel op te gaan zetten, en dan een onderlinge wedstrijd te organiseren.
Op dat moment kwamen er toch meerdere deelnemers aan, waaronder ook de organisator van de wedstrijd, dus alles ging gewoon door.
Mijn gewicht was gisteren 93,7 kg, ik had mijn aanvangsbeurten niet meer gewijzigd, Squat 120 kg- bench 100 kg-deadlift-140 kg.
Al deze eerste beurten gingen goed, alleen de 120 squat voelde zwaar aan, dus ik besloot de tweede beurt 130 kg te doen, en de derde beurt 140 kg.
Al deze drie beurten gingen goed.
Je tilt op zo' n moment toch in een vreemde omgeving, op een podium, ik denk dat dit toch wel een rol speelt, dus geen 150 kg squatten.
Bankdrukken 100 kg-110 kg-115 kg, alle drie de beurten goedgekeurd, door de scheidsrechtster.
Deadliften 140 kg-150 kg-160 kg, ook allen drie de beurten goedgekeurd, dus voor mij zat het erop, geen een afgekeurde beurt, alleen 10 kg minder op de squat als dat ik gepland had.
Dus een totaal van 415 kg, en een vijfde plaats in een deelnemersveld van ik dacht van 10 mannen en twee vrouwen, die ook allebei goed presteerden.
Er zaten hele sterke jongens bij, bv John, een deadlift van 190 kg, een jongen met een deadlift van 280 kg, en een squat van 220 kg, er was iemand met een bank van 175 kg enz.
De wedstijd ging op basis van het getilde totaal tov het eigen lichaamsgewicht, op basis van een bepaalde berekening werd daarna de uitslag berekend.
Het was een hele leuke wedstrijd, heel sportief onder elkaar, op een mooie lokatie in een recreatiepark.
De wedstrijd werd gehouden in de zaal van het recreatiepark, op een podium, en de mensen konden kijken als ze dat wilden, er was overigens niet zoveel publiek, ik denk zo'n 25 mensen.
Hulde voor je jongens van de plaatselijke powerliftclub, die alles toch ondanks het misverstand heel sportief hebben georganiseerd gisteren, halterbanken opgetrommeld, een auto vol met schijven en stangen, en enkele die zelf ook evengoed nog meededen ondanks dat ze net getraind hadden, klasse.
John en ik hadden een geweldige dag, het kon niet beter, John een paar persoonlijke records, en ik was ook tevreden over mijn prestaties.
Ik werd nog uitgenodigd door de plaatselijke powerlifters, om een keer te komen trainen met ze, maar dat is veel te ver rijden jammer genoeg, ik vond het hele toffe gasten in ieder geval.
Net zo als alle andere deelnemers trouwens, allemaal heel sportief onder elkaar.
Volgend jaar wordt er weer een wedstrijd georganiseerd, ik heb mij alvast weer opgegeven, want ik doe zeker weer mee.
Groet;
Brear.
Comment
-
Originally posted by CuriosioHeel erg tof van die gasten!
Leuk verslag en ondanks de kwaliteit top die foto`s.
Filmpje is super
Goed gedaan ouwe!!
Greets...
We moesten een tijdje wachten, ivm dat wegen, en daarna even flink wat gegeten, een paar bananen, een wheyshake, en vlak voor de wedstrijd begon nog een paar aminozurencapsules.
Iedereen die in dit topic gereageerd heeft overigens nog bedankt voor de reactie's.
Het was gewoon echt een hele leuke wedstrijd, precies waar ik eigenlijk naar op zoek was, gewoon 1 of 2 keer per jaar een vriendschappelijke powerliftwedstrijd van liefhebbers onder elkaar, waar toch evengoed ook nog goed wordt gepresteerd, maar wat niet de hoofdzaak is.
De hoofdzaak van zo'n wedstrijd is eigenlijk meer het verbreken van persoonlijke records, en respect voor elkaars prestaties.
Daarom zal ik ook volgende keer weer zeker van de partij zijn.
Groet;
Brear.
Comment
-
Originally posted by Farmboydat zijn toch nette prestaties hoor Brear... Groot gelijk dat je volgend jaar weer mee wilt doen
greetz
Brear.
Comment
-
Originally posted by punanimisschien ben ik volgend jaar dan ook van de party.ligt een beetje aan me vorderingen en de afstand
Martijn zou ons allemaal op de hoogte houden van het verloop van de nieuwe bond, dus als er een nieuwe wedstrijd wordt gepland, dan laat ik het je in ieder geval weten.
Maar het zal wel volgend jaar worden denk ik.
Groet;
Brear.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...18 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-