Trainen op vakantie ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen op vakantie ?

Ik vroeg het me zo is af. Wat doen jullie als je op vakantie gaat, train je daar een beetje of doe je helemaal niks? Ik ben een beetje bang dat als ik 2 weken niks doe dat ik weer terugval. Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?

ik doe op vakantie altijd pushoffs/pushups crunches ed
    ik ga niet naar het lokale fitnesscentrum beetje overdreven je moet genieten van de vakantie

Comment

Gewoon lekker niks doen, rust is juist hartstikke goed.
      Als je al wat terug zou vallen is het minimaal en binnen no-time weer terug, mede doordat je er weer fris en vol motivatie tegenaan kunt.

Comment

Als je 1 week was gegaan had ik ook als advies gegeven: niks doen en je rust pakken.

Maar 2 weken is wel vrij lang. Je kan 1 week rust nemen en de 2e week bij een sportschool trainen of thuis wat oefeningen doen.

En natuurlijk een beetje op je eten letten. Je mag best genieten, maar hou het gewoon binnen de perken.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik ga denk ik gewoon opdrukken, crunshes en misschien neem ik gewoon nog van die kleine gewichtjes ofzo mee
          on the road to get huge

Comment

ik zat ook te denken om gewoon een paar dumbells mee te nemen idd, ik denk dat ik de 1e week niks ga doen en de 2e week 2 dagen fullbody doe.

Comment

Neem je als je 2 weken van huis gaat al gewichten mee? Vind ik persoonlijk een beetje overdreven. 2 Weken is toch niet zo lang.... En je mag toch ook wel een keer een vakantie hebben.... De terugval is echt niet groot hoor na 2 weken niet trainen. Als je weer gaat trainen, heb je het echt weer binnen no time weer terug.
              (een beetje op je voeding letten tijdens de vakantie, is natuurlijk wel goed)

gr
              Trainingslog Farmboy:

Comment

Gewoon niks doen, rust houden en het lichaam laten bijkomen.

Volgend jaar ga ik 6 weken weg, dan doe ik ook niks in die 6 weken, hooguit m'n voeding bijsturen (minder kcal) aangezien je minder energie verbruikt.

Greetz.

Comment

ik heb me voorgenomen om niet te trainen(er zit een gym) denk alleen niet dat het lukt. vorig jaar is het me ook niet gelukt en heb ik 2x op het strand toen getraint(toen was er geen gym in het hotel) en al die keren daarvoor heb ik "gewoon" 4a5 keer getraint.

Comment

http://forum.bodynet.nl/algemeen/200...-hahahaha.html

een paar posts terug stonden deze gasten zeer alternatief en goedkoop te trainen doe daar wat inspiratie op voor je vakantie adres

groet dixi
                    kennis is groei
                    kennis is groei

Comment

In me vakantie ga ik lekker door met trainen, behalve als ik in Griekenland ben uiteraard!
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

2 weken is juist heel goed voor je, kan je er straks weer vol tegen aan.
                        4 weken echter is gewoon klote (had ik vorig jaar gedaan) niet doen, paar kilo minder kon ik pakken en dat was echt niet prettig.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Aan de reacties te zien, vinden de meesten dat 2 weken niet trainen geen kwaad kan. Ik zal kijken hoe het loopt, maar ik neem in ieder geval m'n dumbells mee als ik merk dat het hard gaat.

Comment

het heet niet voor nix vakantie

dus lekker een weekje of wat relaxen voeding naar beneden bier inname drastisch omhoog
                            Who's the Chef

Comment

Rust houden en zo schoon mogelijk blijven eten

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X