2 vraagjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 vraagjes

ik ben nu ongeveer 5 jaar bezig met trainen, ik heb best wel veel vooruitgang gemaakt, van 56kg naar 69a70 kg, ik merk nu wel als ik poses aanneem dat rechts mijn rug anders uitkomt dan links, 'k weet ni juist hoe ik het moet uitleggen maar rechts komt die verbreding ni zo laag als links, zou dat kunnen komen omdat ik met rechts meer kracht uitoefen bij mijn oefeningen?
    dan nog iets, ik volg al jaren een voedingsschema, kan het zijn dat je daar een buikje mee kweekt? mijn buikspieren komen nog wel uit, maar als ik ze niet opspan lijkt het alsof ik een buikje heb(en nee 't komt ni van de drank )
    groeten david

Wat betreft je voedingsschema reken je behoefte uit en je weet of je teveel eet.
    Verschil met je rug kan aan de pose liggen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben het met Cur eens
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Elk pontje gaat door t mondje. Zoiets was t toch? Buikje komt niet vanzelf. En je rug: kan idd aan pose liggen. Maar er zijn ook gevallen bekend waarbij de spieraanhechting links en rechts ongelijk zijn he dus dat zou ook een rede kunnen zijn.
        Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

Over je rug sluit ik me met de rest aan,
          over je buik, dit kan aan zoveel dingen liggen, heb je een bulk eetschema? of eet je gewoon veel? hierdoor word de buik zoals je zelf ook wel duidelijk is ook een stuk dikker, en hangt ie wat naar voren , kan ook met de grote van je maag te maken hebben die achter je buikspieren de boel wat naar voren drukt, en misschien wel de belangrijkste. genetische aanleg, bot structuur, hoe zit de structuur van je ribben in elkaar? als deze ongunstig geplaats zijn om zo simpel effe te zeggen kan je ook een wat naar voren hangende buik van krijgen en hier is simpel weg maar 1 ding aan te doen en dat is je onderste ribben eruit te laten halen.

Vraagje : op hoeveel % vet zit je momenteel? t kan zijn dat je gewoon cutten moet op dit op te lossen

Later!
          beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X