Ontharing

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zeg epileren gasten. Dan maar een beetje verwijft. Maar het is én t goedkoopst én relatief gezien geeft het 't beste resultaat!!
    Wel ff op je tanden bijten als je van die lange dikke haren op je poten hebt.....
    Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

Er zijn ook tegenwoordig meerdere manieren van permanent ontharen. Niet alleen laseren, wat toch pijnlijk en duur is, maar ook flitslicht ontharen.
      Schijnt minder pijn te doen dan laser. Elektrisch ontharen (per haartje verwijderen) bestaat ook nog steeds.

Zelf gebruik ik scheermesjes of zo nu en dan ontharingscreme maar dat meurt toch wel een beetje.
      Life's what you make it!

Comment

Heb een voorkeur voor epileren maar dat is gewoon niet overal te doen, zo masochistisch ben ik nu ook weer niet.
        Daarbij moet je om fatsoenlijk te kunnen epileren wachten tot het haar iets langer is, vooral in de zomer scheer ik dus bijna altijd gewoon met het mes. Alleen mijn benen epileer ik regelmatig.

Comment

met de gasbrander werkt het ook erg goed moet ik zeggen

werk met enige regelmaat op het dak en dan moet ik wel is dakleer branden zo ook vorge zomer lekker in mijn korte broekie heerlijk
          en ja even niet opletten en weg been haar haha en komt bijna niet meer terug
          tis ff pijnlijk maar dan is het wel weg
          Who's the Chef

Comment

ruikt lekker ook he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X