nog een vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik doe de dumbells stang machine en al die zooi altijd, duurt wel lang je borst trainen als je zoveel doet maar ik vind het zeer leuk en het zeker wel waard

Succes gast, ik zou zeggen, test de tips die je hebt gekregen voor een tijdje en kijk of je verschil merkt vergeleken met je oude schema!

succes

Comment

bedankt voor al jullie tips ik heb nu al verschillende dagen getraind met dumbells voor me borst en daarnaast bankdrukken en de rest van de toestellen en dan heb je pas echt gevoel dat je je borst traint een veel beter gevoel , en als ik na het trainen wel een echte borst heb omdat ie is gepumpt betekend dat dan dat ik we lof niet een langzaam groeiende borst heb of zegt dat niets ?
      The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

dat zegt niets iedereen heeft na een training een pomp en voor de duidelijkheid groeien doe je tijdens je rust...
        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

De pump zegt niets over de mate waarin je kunt groeien. Ga gewoon eens lekker een jaartje van start met een goed trainingsschema en voedingsschema en zie dan hoe je veranderd bent.
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X