ziek

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

denk het niet
    Who's the Chef

Comment

Ben volledig terug de oude, gisteren gaan trainen, ben ook met nieuw schema direct begonnen genaamd hst. Ik heb me nu drie dagen vol gevreten, echt alles ook taart enzo, ik had zo een honger de laatste dagen echt niet te geloven. Op het werk klagen ze ook weer terug dat ik heel de dag aan het eten ben,dus ja ben weer de oude

Heb het nog wel even druk want binnen twee weken is de doop van de twee kleinste dus nog even dat feestje afhandelen en we kunnen er weer tegen aan vliegen

Grtz
      stil growing

Comment

Klinkt weer goed bro, hopelijk kom je weer snel op je oorspronkelijke gewicht, mits goed te eten, goed te trainen en voldoende rust spreken we er binnekort niet meer over...
        Sterkte met je inhaal-actie
        Grtz
        -C-
        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

Comment

post je nieuwe schema is als je wil snip
          Who's the Chef

Comment

Ah mooi zo Snip
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Mooi dat het weer beter gaat snipke!

Originally posted by Achilles View Post
              Als je zo intensief traint, let dan wel op je supplementatie (vitamines) en hoeveelheid kcal. Dit je kan namelijk breken of maken tijdens intensief trainen.
              Helemaal mee eens. In principe merk je niet veel van al die vitaminen, mineralen, kruiden, enz. tot je ze een tijdje niet neemt. Vroeger was ik echt heel vaak verkouden/voorhoofdsholteontsteking. Ben 3x geopereerd voor buisjes en 1x aan mijn voorhoofdsholte omdat het bleef ontsteken.

Ik neem nu zo'n 3 jaar vitaminen, mineralen en kruiden en ben nooit meer verkouden, ziek, overgeven, diarree, moe, griep enz. geweest!

Veel succes met je HST schema, dat is denk ik meer wat voor jou dan ub/lb, omdat je trainen till failure prettig vind/gewend bent.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

oei niet best om allemaal te lezen.. nu ik ff toevallig weer op bodynet struikel..sterkte snip.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X