ziek

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziek

Hey mensen, ben deze week serieus ziek geweest, overgeven, diaree , alles erop en eraan, vandaag gaat het al beter, ben ondertussen ook 5 kilo kwijt, echt balen,de vormen staan er nog in maar het volume is precies weg. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd intens getraind heb, zeker een maand of twee met dogg crap bezig geweest en dan overgestapt op dat ub/lb schema waar ik ook altijd till failure ging. NIet echt slim , maar ja je kent dat he, alles loopt goed het lichaam veranderd zoals je zelf wilt en dan BOEM, ziek en alles kwijt, om echt depri van te worden, ga proberen vandaag al terug te trainen want kan het zo niet aanzien. hopelijk kan ik het meeste behouden door de hgh.

Zo dat wou ik effe kwijt

Grtz
    stil growing

Ik voel met je mee kerel. Tis idd erg klote maar ja fuck it zeggen we dan. Het zijn maar spieren

Probeer er in ieder geval het beste van te maken!

P.S.
    Als je zo intensief traint, let dan wel op je supplementatie (vitamines) en hoeveelheid kcal. Dit je kan namelijk breken of maken tijdens intensief trainen.

Comment

das niet zo mooi snip 5 kg kwijt en al the hard work er voor nodig was wordt je er niet vrolijk van. Maar wel weer fijn om te horen dat je weer kan trainen. Ik hoop voor jou dat je het weer snel terug hebt. Ja je ziet dat direct als je ziek bent geweest en dan goed afvalt is dit bijna altijd zpiermassa misschien help glutamine iets. als je ziek bent vraagt het lichaam heel veel energie om te kunnen herstellen en dat gaat dan vaak ten koste van de spierweefsels. Glutamine is dan een goede hupl dit zorgt voor de levering van energie zo zal het lichaam langer wachten of helemaal niet om overgaan om spieren aan te spreken voor energie.

Idergeval heel veel succes met terug gainen gaat zeker lukken.

greets f
      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik was 7 kilo kwijt in 2 weken een maandje terug.... nu zit alles er weer komt wel goed man...
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

die 5 kg zullen voornamelijk vocht en darm / maag inhoud zijn dus zo erg is het niet hoor snip

sterkte kerel
          Who's the Chef

Comment

Precies, 5 kilo spier ben je echt niet zomaar ff in een weekje kwijt hoor.
            Mooi dat het alweer wat beter gaat en trainse, gewicht is zo terug.

Comment

als je vlak uit een kuur komt kan dat tegenvallen.. anders verlies je idd niet zomaar kilo's in een week aan spiermassa.

Comment

Vervelend Snipke! Ik denk echter, dat je in jouw huidige vorm niet meer zoveel op gewicht gefixeerd moet zijn, als ik zo vrij mag zijn. Je foto's en filmpjes lieten een Snip in vorm zien. Dat heb jij absoluut in 3 a 4 weken weer terug. Kijk lekker in de spiegel en vergeet die weegschaal even. Succes met je herstel!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Iedereen alvast bedankt voor het medeleven
                  @achilles : ik heb idd een tijdje getraind zonder extra multi vitamienen, enkel mijn vit c nam ik dagelijks in. Glutamine zouden ook helpen in de darm flora heb ik eens gelezen

@Ms S. Hopelijk is het geen 5 kilo spier, t is psychologis denk ik, je kijkt in de spiegel en shit ik zie er zo slecht uit.

@symmie: jij mag altijd vrij zijn bro, ik ben ook niet echt op de weegschaal gesteld, ik weet van mezelf dat ik nooit 100 kilo zal wegen bij 12% ik kan alleen met mijn beperkte fysiek er het beste van maken

Grtz
                  stil growing

Comment

Het is vast gedeeltelijk in je hoofd. Ik bedoel, als ik in de spiegel kijk, en ik heb een paar dagen geen kwark op, dan heb ik het gevoel dat ik aardig wat volume mis. Maar als ik dan weer kwark eet, dan voel ik me de volgende dag weer goed.
                    Slaat nergens op dus.

iig, beterschap!
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Veel succes met trainen, en ik denk dat de 5 kilo er weer snel aankomen, ik denk nl hetzelfde als Been, dat het voornamelijk vocht is wat je verliest in zo'n korte periode als je ziek bent.
                      Brear.

Comment

Succes met je herstel kerel! Gaat helemaal goed komen met jou!
                        Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas

Comment

Neem minimaal 2 weken de tijd om op je oude niveau te komen.(nadat je rust genomen hebt!)
                          Ik zou trouwens niet gelijk beginnen met trainen. Beetje cardio misschien om het geheel weer wat op gang te brengen, maar geen KT nog even komende dagen als je je nu pas weer een beetje beter voelt.
                          Bezoek ook eens het forum.

Comment

Beterschap collega!!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En al een beetje opgeknapt?
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X