Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ha, dat is ook mijn vraag! Ging met ff kijken en volgens mij moet je nu met een inlogcode gaan werken of zo. Ik ga zo even speuren op DBB of iemand daar de oorzaak weet.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Op DBB worden dezelfde vragen gesteld. Het wachten is op de eerste 'knurft' die zich aanmeldt. Alleen dan... en alleen maar dan zal dit mysterie opgelost worden.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
aanmelden gaat volgens mij ook niet zomaar. heb het net geprobeerd, maar er gebeurt niet veel volgens mij moet je lid worden van de 24 active site raar vind ik het wel.
greets f
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Gistermiddag rond 17u nog een normale ergogenics, s'avonds rond 22u was er een soort blogpagina zonder iets op maar wel met de naam ergogenics. Je kon daar klikken op 'profiel' en daarin stond de naam Willem Koert en zen geboortedatum. Nu kom je op een algemene portaalsite...
Volgens mij ist'ie gewoon bezeg van ergogenics een soort blogpagina te maken en ligt daarmee de site ff plat...
Althans hoop ik dat het zo'n scenario is want ben wel een regelmatige bezoeker van ergogenics
Wel raar dat er niets aangekondigd is ofzo... Alhoewel, er worden op de boards topics over geopend en dit is natuurlijk extra reclame voor zen site eh!
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment