Ergogenics

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ergogenics

Bestaat ergogenics niet meer?
    Krijg nu één of andere wazige site

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Ha, dat is ook mijn vraag! Ging met ff kijken en volgens mij moet je nu met een inlogcode gaan werken of zo. Ik ga zo even speuren op DBB of iemand daar de oorzaak weet.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat is volgens mij om op die site in te loggen, niet op ergogenics?

Greets...

Comment

Daar lijkt het op, maar het ook zo zijn dat het slechts een pagina met reclame is en dat je dus na het inloggen gewoon op Ergogenics komt.

Comment

Ik hoor het wel van je

Greets...

Comment

Op DBB worden dezelfde vragen gesteld. Het wachten is op de eerste 'knurft' die zich aanmeldt. Alleen dan... en alleen maar dan zal dit mysterie opgelost worden.

Comment

dan ben jij uiteraard de 1ste knurft die het hier zal melden he
              Who's the Chef

Comment

aanmelden gaat volgens mij ook niet zomaar. heb het net geprobeerd, maar er gebeurt niet veel volgens mij moet je lid worden van de 24 active site raar vind ik het wel.

greets f
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Was me gisteren inderdaad ook op gevallen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen
                  liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Heb gister en vandaag een paar keer gezien dat ze aan onderhoud bezig zijn...

Die tekst verscheen toch... Gisterenavond ging het plots weer...

En nu heb je zo'n t y fus site in de plaats...

Zal wel weer opduiken... Ik hoop het toch. Chaotisch als het ook is, één van mijn vaste internetsites...

Comment

Gistermiddag rond 17u nog een normale ergogenics, s'avonds rond 22u was er een soort blogpagina zonder iets op maar wel met de naam ergogenics. Je kon daar klikken op 'profiel' en daarin stond de naam Willem Koert en zen geboortedatum. Nu kom je op een algemene portaalsite...
                      Volgens mij ist'ie gewoon bezeg van ergogenics een soort blogpagina te maken en ligt daarmee de site ff plat...

Althans hoop ik dat het zo'n scenario is want ben wel een regelmatige bezoeker van ergogenics

Wel raar dat er niets aangekondigd is ofzo... Alhoewel, er worden op de boards topics over geopend en dit is natuurlijk extra reclame voor zen site eh!

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X