pijn!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn!

ik was gisteravond naar mijn training(voetbal) en zoals altijd deden we eerst een warming up en toen moesten we weer wat rennen , een soort van conditie training en opeens kreeg ik een steek in mijn rug, ik dacht hmm ik probeer ff door te gaan maar het werd van erg steeds erger. toen vroeg ik dus mijn trainer of ik even mocht stoppen om te kijke of het iets beter zou gaan maar het werd steeds erger ik kon moeilijk adem hale en bij elke stap die ik zette voelde ik een steek in men rug alsof ik werd gestoke door een mes.
    dus ik kon zelf niet meer naar huis, pijn was te hevig ik bel me vader op of die mij kan ophale. eenmaal thuisgekomen ging ik gelijk naar boven (nouja gelijk, leek wel een schildpad want elke stap deed pijn) en toen ben ik dus maar gaan slapen maar dat was ook niet bepaald fijn, ik had vette steke kon niet draaien helemaal nix!!! nu heb ik ff naar de dokter gebeld en die zegt dat ik 6 pijnstillers per dag moet neme omdat het een hevige pijn is van de rug ofso en dat kan 2 weken zo aanhouden... shitt man ik ben zwaar na de klote..
    ik wou het ff met jullie mededelen dat ik weer tijdelijk niet kan trainen

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Pain is a sign of weakness leaving the body, SHUT UP AND TRAIN!

Zijn volgens mij je eigen woorden...
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

En wat is de oorzaak van die pijn???
      The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Klote voor je gozer........ben je met een kuur bezig op het moment??
        They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
        Don't stimulate....Annihilate!!!
        Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by Jaap View Post
          Pain is a sign of weakness leaving the body, SHUT UP AND TRAIN!

Zijn volgens mij je eigen woorden...

haha klopt , ik moest ook lachen toen ik het schreef maar je snapt wat ik bedoel, dit is niet te verglijken met spierpijn na een training...
          moet nu 4x perdag pijnstillers nemen. ik heb er al 1 genomen en ik merk een beetje verschil, ik heb ook de dokter gebeld en die zei dat het een week of 2 kan duren

grtz

Comment

Lijkt op een verrekte spier zo te lezen, dan moet je idd even rust houden, en daarna een paar dagen weer licht opbouwen met trainen.
            Succes met je herstel.
            Brear.

Comment

Originally posted by ahmet View Post
              haha klopt , ik moest ook lachen toen ik het schreef maar je snapt wat ik bedoel, dit is niet te verglijken met spierpijn na een training...
              moet nu 4x perdag pijnstillers nemen. ik heb er al 1 genomen en ik merk een beetje verschil, ik heb ook de dokter gebeld en die zei dat het een week of 2 kan duren

grtz
              Idd RUST houden dan en zeker NIET met pijnstillers op gaan trainen, wordt het waarschijnlijk alleen maar erger van!

Sterkte
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

niet kenne ademen lijkt idd op verrekt iets. lekker mar niet heus.
                succes komende tijd.
                ps. kijk es of je je kin op je borst kan krijgen.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  .
                  ps. kijk es of je je kin op je borst kan krijgen.
                  het gaat al stukken beter, ik kan nu makkelijker mijn bed uit bewegen doet niet meer zo een pijn, ik krijg mijn kin alleen niet op mijn borst dit doet nog steeds pijn...

grtz

Comment

heb ik dus ook wel gehad. bij goeie masseur (sport) knaktie em eruit. zat bij mij achter een van mn schouderbladen volges mij, want toen hij daar roste hoorde ik knak en was et volg. dag weg.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

sterkte

Veel sterkte Ahmet,
                      Neem wel goed je rust en begin weer rustig met trainen als dat weer gaat,en dan eerst even goed rekken.
                      Kom wel weer goed pitbull.

sucses.

Comment

hehe thnx mensen
                        het komt wel goed

grtz

Comment

Goed om te horen dat het al beter gaat!
                          Sterkte gozer en zeker niet te snel belasten.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat bruce zegt, misschien kan een masseur je helpe.. ik heb zelf weleens steken in mijn been en rug gehad.. deed zoveel pijn dat ik bijna wilde gaan gillen.. Maar toen heb ik gewoon even de houding die ik toen had aangehouden, en later bij mijn been gestrekt.. en ook mijn rug toen uitgerekt.. En toen was het ook knoep.. en weg was ie..
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

al ik jou was zou ik even naar een giropraktor (of hoe schrijf je dat) gaan
                              die kijkt even of je verfels wel op een rij staan zo niet zet hij ze ff recht en ben je er met een dag van af
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X