ik was gisteravond naar mijn training(voetbal) en zoals altijd deden we eerst een warming up en toen moesten we weer wat rennen , een soort van conditie training en opeens kreeg ik een steek in mijn rug, ik dacht hmm ik probeer ff door te gaan maar het werd van erg steeds erger. toen vroeg ik dus mijn trainer of ik even mocht stoppen om te kijke of het iets beter zou gaan maar het werd steeds erger ik kon moeilijk adem hale en bij elke stap die ik zette voelde ik een steek in men rug alsof ik werd gestoke door een mes.
dus ik kon zelf niet meer naar huis, pijn was te hevig ik bel me vader op of die mij kan ophale. eenmaal thuisgekomen ging ik gelijk naar boven (nouja gelijk, leek wel een schildpad want elke stap deed pijn) en toen ben ik dus maar gaan slapen maar dat was ook niet bepaald fijn, ik had vette steke kon niet draaien helemaal nix!!! nu heb ik ff naar de dokter gebeld en die zegt dat ik 6 pijnstillers per dag moet neme omdat het een hevige pijn is van de rug ofso en dat kan 2 weken zo aanhouden... shitt man ik ben zwaar na de klote..
ik wou het ff met jullie mededelen dat ik weer tijdelijk niet kan trainen
grtz
dus ik kon zelf niet meer naar huis, pijn was te hevig ik bel me vader op of die mij kan ophale. eenmaal thuisgekomen ging ik gelijk naar boven (nouja gelijk, leek wel een schildpad want elke stap deed pijn) en toen ben ik dus maar gaan slapen maar dat was ook niet bepaald fijn, ik had vette steke kon niet draaien helemaal nix!!! nu heb ik ff naar de dokter gebeld en die zegt dat ik 6 pijnstillers per dag moet neme omdat het een hevige pijn is van de rug ofso en dat kan 2 weken zo aanhouden... shitt man ik ben zwaar na de klote..
ik wou het ff met jullie mededelen dat ik weer tijdelijk niet kan trainen
grtz
Comment