Ik Ben 17.5 . Mag Ik Fitnessen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik Ben 17.5 . Mag Ik Fitnessen

Hoi ( ik ben nieuw hier )

Ik ben 17.6 jaar oud en ik wil graag fitnessen ik heb een aantal vragen die ik graag beantwoord wil hebben alvast bedankt .

mag je fitnessen op je 17.5 ?
    Ik ben heel dun , ik eet heel veel vlees maar word niet dik :S .Als ik ga fitnessen word ik dan breder ?
    Ik wil gespierd worden .
    lol zijn er ook dunne mensen die fitnessen ?

Welkom, Veel mensen die nu groot zijn waren vroeger net zo als jou. Iedereen kan fitnessen, en jou leeftijd is prima. Veel vlees eten gaat je niet groot maken, je zult je ook moeten toewijden aan veel andere dingen. Zoek maar eens wat rond op het Forum. Je vind hier genoeg.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Heel mooi gezegt david suc6 met breed worde
      on the road to get huge

Comment

briljant topic

Comment

http://forum.bodynet.nl/gedragsregel...-iedereen.html

Heb een goede bui dus zal je topic niet direct sluiten, maar lees wel ff de regels en zorg ervoor dat je eerstvolgende post conform die regels is anders sluit ik uiteraard alsnog je topic.

Fitness is geen probleem op jouw leeftijd maar ga liefst wel ergens sporten waar fatsoenlijke begeleiding is en laat je niet gek maken, train gewoon binnen je mogelijkheden en bouw het rustig op.
          Aan je bouw kun je sleutelen dmv training dus hoe je eruit ziet als je begint is niet belangrijk. Het kan een indicatie geven van hoe ver je kunt komen maar verder niets, gewoon doen dus.
          Om aan te komen en zeker om spieren aan te zetten is trouwens wel wat meer nodig dan 'veel vlees eten', kijk vooral even flink rond in dagelijkse voeding en probeer voor jezelf een goed voedingsschema te maken, dat kan enorm veel resultaat geven!

Comment

Je kan zeker gaan trainen alleen zoals Shannasee al zei ga dan wel ergens naar toe waar je goed begeleid word. Onthoud dat een goed begin het halve werk is
            liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X