Hallo,
Ik ben sinds april dit jaar begonnen met fitness, dit langzaam opgebouwd van 2 naar 3 naar 4 keer in de week. Nu zit ik aan de 5 keer in de week.
Dit doe ik nu al zo'n 5 weken, mijn training bestaat uit:
maandags: 60 minuten bodypump, 30 minuten krachttraining, 60 minuten badminton
Dinsdags: 45 minuten krachttraining, 30 minuten cardio.
Woensdags: 45 minuten krachtraining, 45 minuten spinning
Donderdags: 60 minuten Bodypump, 60 minuten bodycombat, 30 minuten krachtraining
Vrijdags: 45 minuten krachtraining, 30 minuten cardio
Bij krachttraining wissel ik de spiergroepen af ver de verschillende dagen.
Nou was dit de eerste 4 weken prima vol te houden en ik ging ook heel erg vooruit. Alleen nu de laatst 1,5/2 weken word ik steeds meer futloos. Ik heb het gevoel dat ik steeds minder energie heb, en krijg ook minder zin om te gaan sporten.
Ik weet niet precies waar het aan ligt. Echt overtrainen doe ik ook niet volgens mij. Misschien moet ik er een week uit en dan weer volop aan de bak. Heeft iemand tips?
Ik ben sinds april dit jaar begonnen met fitness, dit langzaam opgebouwd van 2 naar 3 naar 4 keer in de week. Nu zit ik aan de 5 keer in de week.
Dit doe ik nu al zo'n 5 weken, mijn training bestaat uit:
maandags: 60 minuten bodypump, 30 minuten krachttraining, 60 minuten badminton
Dinsdags: 45 minuten krachttraining, 30 minuten cardio.
Woensdags: 45 minuten krachtraining, 45 minuten spinning
Donderdags: 60 minuten Bodypump, 60 minuten bodycombat, 30 minuten krachtraining
Vrijdags: 45 minuten krachtraining, 30 minuten cardio
Bij krachttraining wissel ik de spiergroepen af ver de verschillende dagen.
Nou was dit de eerste 4 weken prima vol te houden en ik ging ook heel erg vooruit. Alleen nu de laatst 1,5/2 weken word ik steeds meer futloos. Ik heb het gevoel dat ik steeds minder energie heb, en krijg ook minder zin om te gaan sporten.
Ik weet niet precies waar het aan ligt. Echt overtrainen doe ik ook niet volgens mij. Misschien moet ik er een week uit en dan weer volop aan de bak. Heeft iemand tips?
Comment