maag / darmstelsel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maag / darmstelsel

het is weer zover, heb de laatste maand terug veel last gekregen van mijn maag met alle gevolgen van dien, bij het minste braken, eten gaat moeilijk, maagsappen die tot terug in mijn keel vloeien (brandend pijnlijk gevoel, kan ik je verzekeren) .

Ik had over een maand of twee mijn kcal wat terug opgeschroefd en mijn eiwitinname, na mijn hgh kuur leekt het alsof ik niet meer bij kon komen en heel droog bleef staan, allemaal goed en wel en was zeker trots erop, maar met de komende winter wou ik terug een paar kilo's kunnen pakken. Alles ging dus lekker, eten was geen probleem, trainen ging heel goed, enkel de rust liet wat te wensen over, maar ik train nu 3-4 weken en dan een weekje ofzo rust, dus dat zat ook goed.
    Gisteren dan toch maar naar de dokter gegaan, en tja het verdikt was snel gevallen, terug een gastroscopie, en ik kan jullie verzekeren dat dat geen lachterje is

Hou jullie op de hoogte

Grtz
    stil growing

Balen voor je man, zeker als dit niet de 1ste x is. Hou ons op de hoogte ja!
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Klote voor je Snipke! Zet 'm op!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

sterkte

Sterkte snipke,

Ik hoop dat je gauw weer de ouwe word net de drukte achter de rug en dan dit weer.
        Erg vervelend beterschap.

Comment

Hopen maar dat het een beetje mee blijkt te vallen, sterkte en beterschap.

Comment

Gastroscopie zou ook niet mijn hobby zijn!
            sterkte er mee!!
            gr

Comment

klote voor je snip

kunnen we elkaar de hand geven kerel
              alleen ik heb hem al achter de rug die fijne scopy

alleen nu het leuke
              mijn doc heeft nog steeds geen uitslag wat hij 3 weken geleden al zou hebben
              hoop maar dat het niet zoek geraakt is
              ik ga echt niet nog eens
              Who's the Chef

Comment

dat is klote zeg, we horen het wel hoe het afgelopen is..

Succes

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Dat is weer lekker snip.... zit je echt je eten naar binnen te proppen ofzo?
                  beterschap iid geval...
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Nee eet gewoon, maar wou effe wat kcal toevoegen + - 500 en had het in stapjes gedaan dus daaraan kan het ook niet liggen

@Been : en hoe voelde het bro die scoop;hebben ze je verdoofd

Grtz
                    stil growing

Comment

kheb hem via de keel gehad
                      kleine spray in je strot om het daar ff te verdoven en voor de rest nix

ik leef met je mee bro
                      Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X