Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Voor de zoveelste keer, dames plaatsen hier net zo goed als mannen hun foto's alleen voor relevant commentaar op hun fysiek, niet om als lustobject te dienen...
Daarvoor bestaan andere sites!!
En ja, ik snap dat het een grapje is en nee, ik ben niet boos maar word er gewoon zo moe van en sommige grapjes zijn nu eenmaal niet op zijn plaats.
Corina heeft heel lang keihard gewerkt en een fantastische sportieve prestatie geleverd, daar dient alle respect voor te zijn en dat dient zeker niet gebagataliseerd te worden door seksistische opmerkingen van wat voor soort dan ook die helemaal niets met die sportieve prestatie te maken hebben.
Voor de zoveelste keer, dames plaatsen hier net zo goed als mannen hun foto's alleen voor relevant commentaar op hun fysiek, niet om als lustobject te dienen...
Daarvoor bestaan andere sites!!
En ja, ik snap dat het een grapje is en nee, ik ben niet boos maar word er gewoon zo moe van en sommige grapjes zijn nu eenmaal niet op zijn plaats.
Corina heeft heel lang keihard gewerkt en een fantastische sportieve prestatie geleverd, daar dient alle respect voor te zijn en dat dient zeker niet gebagataliseerd te worden door seksistische opmerkingen van wat voor soort dan ook die helemaal niets met die sportieve prestatie te maken hebben.
hehe ik zeg toch ziet er goed droog uit als ik zei ziet er nat uit was het sexistischer sorry ik kap maar ik vind zeker dat het een goede prestatie is en hep ook alle respect een verdere discussie of wat dan ook over dit is ook niet nodig.
Wat ben jij nou voor een kutkneus man, ben je jaloers dat ik meer spieren heb dan jou?
Vertel me...
Jou reactie's in dit topic met die lachjes erachter waren al vaag, maar nu begin ik me toch echt af te vragen... of je nou jaloers ben op een vrouw?
WTF is wrong with you?
Zo te zien aan je reactie heb je zeer weinig verstand van vrouwelijke atleten, die poseren anders dan mannen.
Je reactie had je dus achterwege kunnen laten, je zet jezelf wel erg voor schut zo.
Ho maar weer, Corina. Ik denk dat dav1t0 de avatar van Red bedoelde en niet die van jou.
@dav1t0: kun jij wat genuanceerder omgaan met je uitspraken? Ik denk dat de diverse moderators een beetje moe zijn van het corrigeren, namelijk. En als je het dan per se nodig vindt om een venijnige grap te maken, laat dan duidelijk weten aan je wie je deze richt. Comprende?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment