Corina gefeliciteerd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gefeliciteerd Corina, het is je gelukt!

Comment

Van harte corina keep up the good work...

mijn complimenten!!!
      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

re

helemaal top meissie door gaan he .

Comment

nice slipje daar zijn de testojonges weer blij mee ja ziet er erg droog uit
          on the road to get huge

Comment

Voor de zoveelste keer, dames plaatsen hier net zo goed als mannen hun foto's alleen voor relevant commentaar op hun fysiek, niet om als lustobject te dienen...
            Daarvoor bestaan andere sites!!

En ja, ik snap dat het een grapje is en nee, ik ben niet boos maar word er gewoon zo moe van en sommige grapjes zijn nu eenmaal niet op zijn plaats.
            Corina heeft heel lang keihard gewerkt en een fantastische sportieve prestatie geleverd, daar dient alle respect voor te zijn en dat dient zeker niet gebagataliseerd te worden door seksistische opmerkingen van wat voor soort dan ook die helemaal niets met die sportieve prestatie te maken hebben.

Comment

respect corina , echt waar meid, je bent als een speer voorruit gegaan en je bent er voluit voor gegaan , prachtig resultaat

Grtz
              stil growing

Comment

Thanks!
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                  Voor de zoveelste keer, dames plaatsen hier net zo goed als mannen hun foto's alleen voor relevant commentaar op hun fysiek, niet om als lustobject te dienen...
                  Daarvoor bestaan andere sites!!

En ja, ik snap dat het een grapje is en nee, ik ben niet boos maar word er gewoon zo moe van en sommige grapjes zijn nu eenmaal niet op zijn plaats.
                  Corina heeft heel lang keihard gewerkt en een fantastische sportieve prestatie geleverd, daar dient alle respect voor te zijn en dat dient zeker niet gebagataliseerd te worden door seksistische opmerkingen van wat voor soort dan ook die helemaal niets met die sportieve prestatie te maken hebben.
                  hehe ik zeg toch ziet er goed droog uit als ik zei ziet er nat uit was het sexistischer sorry ik kap maar ik vind zeker dat het een goede prestatie is en hep ook alle respect een verdere discussie of wat dan ook over dit is ook niet nodig.
                  on the road to get huge

Comment

Gefeliciteerd

grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ziet er heel goed uit Corry mag eigenlijk niet maar toch moet ik het ff kwijt..... lekker wijffie
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zolang je respect voor me heb als sportster, vind ik het best

Thanks!
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

is dat een penishoes met opvulling op je avater ??
                          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Wat ben jij nou voor een kutkneus man, ben je jaloers dat ik meer spieren heb dan jou?
                            Vertel me...

Jou reactie's in dit topic met die lachjes erachter waren al vaag, maar nu begin ik me toch echt af te vragen... of je nou jaloers ben op een vrouw?
                            WTF is wrong with you?

Zo te zien aan je reactie heb je zeer weinig verstand van vrouwelijke atleten, die poseren anders dan mannen.

Je reactie had je dus achterwege kunnen laten, je zet jezelf wel erg voor schut zo.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

wel done girl ook vanaf hier van harte

Comment

Ho maar weer, Corina. Ik denk dat dav1t0 de avatar van Red bedoelde en niet die van jou.

@dav1t0: kun jij wat genuanceerder omgaan met je uitspraken? Ik denk dat de diverse moderators een beetje moe zijn van het corrigeren, namelijk. En als je het dan per se nodig vindt om een venijnige grap te maken, laat dan duidelijk weten aan je wie je deze richt. Comprende?
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X