Jaja een topicje, ben net weggos bij de fysio moet de beentrainingen etc. nog wel gewoon doen mar dat vind ik alleen maar fijn. Maar ik had al wat last aan me rug toen ik last van me heup had, het is nauwelijks voelbaar alleen als ik ga liggen op een bench als ik wil gaan bankdrukken ik train me onderrug nou ook goed en boven/middel ook beter in verhouding met elkaar, maar ik heb dan bij bepaalde bewegingen last van me midden rug en wil weten waar het aan ligt. Had 2 weken geleden ook gevraagt aan de fysio of ze er naar wou gaan kijken, dat had ze ook gedaan maar volgens haar was er niet veel en moest ik me niet zo druk maken maar ik wil echt gewoon dat alles goed in verhouding zit want ik voel gewoon dat het niet helemaal lekker zit in me rug. Kan het zijn dat borst overtraint is in verhouding met midden rug want ik voel het alleen maar bij liggen op een bench. en dat het daardoor niet helemaal goed zit ? Ik ben vandaag al begonnen met me borst niet te trainen want ik denk dat het daar aan ligt, iemand een idee & of tips ?
borst-rug
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ja klop ma zij kon der ook nix aan doen zij ze vandaar deze topic rust heb ik eerst al een tijd gehad ik zal meer gaan rekken enzo en wat grondoefeningentjes pakken. Maar denke jullie dat k de rest wel normaal kan gaan trainen ? merk trouwens dat ik met die 12 reps die ik nou doe wel dikke pomp heb maar progressie ho maar....on the road to get huge
Comment
-
Originally posted by hardcoremenneke View Postrond half oktober ofzo... maar kijk ik heb al sinds 1 oktober dezelfde bicep formaat
je moet blij zijn als je biceps 1 cm in een jaar groeien
en miss trek je je lintje de ene keer wel strakker aan als de andere keer.Who's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-