borst-rug

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• borst-rug

Jaja een topicje, ben net weggos bij de fysio moet de beentrainingen etc. nog wel gewoon doen mar dat vind ik alleen maar fijn. Maar ik had al wat last aan me rug toen ik last van me heup had, het is nauwelijks voelbaar alleen als ik ga liggen op een bench als ik wil gaan bankdrukken ik train me onderrug nou ook goed en boven/middel ook beter in verhouding met elkaar, maar ik heb dan bij bepaalde bewegingen last van me midden rug en wil weten waar het aan ligt. Had 2 weken geleden ook gevraagt aan de fysio of ze er naar wou gaan kijken, dat had ze ook gedaan maar volgens haar was er niet veel en moest ik me niet zo druk maken maar ik wil echt gewoon dat alles goed in verhouding zit want ik voel gewoon dat het niet helemaal lekker zit in me rug. Kan het zijn dat borst overtraint is in verhouding met midden rug want ik voel het alleen maar bij liggen op een bench. en dat het daardoor niet helemaal goed zit ? Ik ben vandaag al begonnen met me borst niet te trainen want ik denk dat het daar aan ligt, iemand een idee & of tips ?
    Last edited by hardcoremenneke; 10-12-2006, 19:36.
    on the road to get huge

Neem voor de gein is 10 a 15 dagen volledige rust, dan 10 a 15 dagen alleen oefeningen met lichaamsgewicht en hele ligte dumbells etc gepaard met rek en strek oefeningen zodat je leniger wordt!!! en blijf dit rekken en strekken doen!

Comment

ik denk dat niemand van hier jou gevoel kan onderbouwen kerel
      je fysio kent jou lichaam denk dat je toch daar moet zijn.
      Who's the Chef

Comment

Is inderdaad niet te doen om hiervan een 'diagnose' via internet te stellen...
        Overigens denk ik dat de suggestie van Samot een hele goede kan zijn.

Comment

goede rust doet echt wonderen idd
          ik geloofde er zelf ook nooit zo in maar heb het nu een paar keer ervaren
          tis alleen weer even moeilijk opstarten na een week rust maar goed.
          Who's the Chef

Comment

ja klop ma zij kon der ook nix aan doen zij ze vandaar deze topic rust heb ik eerst al een tijd gehad ik zal meer gaan rekken enzo en wat grondoefeningentjes pakken. Maar denke jullie dat k de rest wel normaal kan gaan trainen ? merk trouwens dat ik met die 12 reps die ik nou doe wel dikke pomp heb maar progressie ho maar....
            on the road to get huge

Comment

je weet beter als wij wat je lichaam zegd daar kunnen wij niet over beslissen

over die 12 reps hoelang doe je dat al?

progressie zie je ook niet na een paar weken he kerel
              Who's the Chef

Comment

rond half oktober ofzo... maar kijk ik heb al sinds 1 oktober dezelfde bicep formaat
                on the road to get huge

Comment

ff rust pakken kerel.. volg samot advies op

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                    rond half oktober ofzo... maar kijk ik heb al sinds 1 oktober dezelfde bicep formaat
                    das 2 maanden man dat zegt nix
                    je moet blij zijn als je biceps 1 cm in een jaar groeien

en miss trek je je lintje de ene keer wel strakker aan als de andere keer.
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X