Multi-Sports Tilburg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Multi-Sports Tilburg

Ik ben van plan om binnen kort van mijn huidige sportschool te verhuizen naar Multi-Sports zijn er hier nog mensen die er ervaring hebben of er zelf trainen.

Wil na in maart na het overlijden van mijn vader gestopt te zijn met trainen de draad weer oppakken en ze zeggen verandering van spijs doet eten.

Ben in iedere geval weer begonnen met lopen iedere morgen.
    Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Originally posted by Dennis W View Post
    Ik ben van plan om binnen kort van mijn huidige sportschool te verhuizen naar Multi-Sports zijn er hier nog mensen die er ervaring hebben of er zelf trainen.

Wil na in maart na het overlijden van mijn vader gestopt te zijn met trainen de draad weer oppakken en ze zeggen verandering van spijs doet eten.

Ben in iedere geval weer begonnen met lopen iedere morgen.
    Woon en train zelf ook in Tilburg. Niet bij Muli-sports btw. Ken het wel maar heb er nog nooit getraint. Waar train je nu als ik vragen mag..? En naar wat voor sportschool ben je op zoek (hardcore gym of niet)..?
    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Goed van je, dat je het na het rouwproces weer oppakt! Ik weet overigens niets over sportscholen in- en om Tilburg. Succes in elk geval.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
        Ik weet overigens niets over sportscholen in- en om Tilburg. Succes in elk geval.
        Schaam jezelf
        liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by philosopher View Post
          Woon en train zelf ook in Tilburg. Niet bij Muli-sports btw. Ken het wel maar heb er nog nooit getraint. Waar train je nu als ik vragen mag..? En naar wat voor sportschool ben je op zoek (hardcore gym of niet)..?
          volgens mij schrijft ie dat ie het weer wil op pakken
          bij mij betekend het dan dat ie nog nix doet
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
            Ik train (betaal contributie ) bij ooms maar in de nieuwe vestiging waar ik nu zit zijn ze meer ingesteld op de machines ipv de losse gewichten en halters. Ben overgestapt van de andere vestiging naar deze omdat er daar wel erg veel "buitenlandse vrienden" waren die dachten dat ze alles te vertellenhadden en dat pikte Dennis dus niet en dat escaleerde wel eens.

Ik ben op zoek naar een gym waar je niet aangekeken word als je met dumbells aan de gang bent en een keer geluid maakt als het zwaar word.

Daarnaast wilde ik weer gaan boksen en dat zit daar bij de prijs inbegrepen.

Hoop snel weer een beetje op gewicht te zitten want ben heel wat kwijt geraakt.

Comment

Originally posted by been View Post
              Idd maar hij was wel ergens ingeschreven, daar doelde ik op.

Originally posted by Dennis W
              Ik ben van plan om binnen kort van mijn huidige sportschool te verhuizen naar Multi-Sports
              Last edited by philosopher; 19-12-2006, 12:53.

Comment

Originally posted by Dennis W View Post
                Ik train (betaal contributie ) bij ooms maar in de nieuwe vestiging waar ik nu zit zijn ze meer ingesteld op de machines ipv de losse gewichten en halters. Ben overgestapt van de andere vestiging naar deze omdat er daar wel erg veel "buitenlandse vrienden" waren die dachten dat ze alles te vertellenhadden en dat pikte Dennis dus niet en dat escaleerde wel eens.

Ik ben op zoek naar een gym waar je niet aangekeken word als je met dumbells aan de gang bent en een keer geluid maakt als het zwaar word.

Daarnaast wilde ik weer gaan boksen en dat zit daar bij de prijs inbegrepen.

Hoop snel weer een beetje op gewicht te zitten want ben heel wat kwijt geraakt.
                Pff dan betaal je nog flink ook. Heb zelf enkele jaren bij ooms getrained en gewerkt.
                Train nu zelf bij Budget training in Tilburg Noord erg basic en cker de goedkoopste met 28,50 wat voor mij het belangrijkste was want als student zijnde heb je natuurlijk weinig te besteden. Je zou eens kunnen gaan kijken bij Axis Fitnessworld. Goede hardcore gym. Veel jongens met wedstrijd ervaring en lekker zware gewichten. Er worden ook bokslessen gegeven. Weet niet wat je bij muli-fit betaald, ben er dan ook niet bekend mee. Bij Axis kun je onbeperkt sporten voor 35,-
                Hoop je in ieder geval een beeje opweg geholpen te hebben.

Comment

Pff dan betaal je nog flink ook. Heb zelf enkele jaren bij ooms getrained en gewerkt.
                  Train nu zelf bij Budget training in Tilburg Noord erg basic en cker de goedkoopste met 28,50 wat voor mij het belangrijkste was want als student zijnde heb je natuurlijk weinig te besteden. Je zou eens kunnen gaan kijken bij Axis Fitnessworld. Goede hardcore gym. Veel jongens met wedstrijd ervaring en lekker zware gewichten. Er worden ook bokslessen gegeven. Weet niet wat je bij muli-fit betaald, ben er dan ook niet bekend mee. Bij Axis kun je onbeperkt sporten voor 35,-
                  Betaal nu bij ooms € 49,00 pm en dan kun je doordat ik nu in de reeshof sport nog niet eens deelnemen aan lessen die in noord worden gegeven en niet in de reeshof Bij Multi-sport betaal je voor onbeperkt trainen € 40 inc. bokslessen en € 32,00 zonder dus is ook niet zo duur. Ik ga trouwens niet trainen bij Mulit-Fit (das een huisvrouwen sportschool) maar Multi-Sports deze zit achter het paletplein in de Dragonstraat het is voor mij vooral belangrijk dat ie dicht bij huis zit want ik woon in de reeshof. En is wel net zo makkelijk om het dicht bij huis te hebben toch.

Comment

Axis is idd een goede sportschool met een goede begeleider. Zeker voor de hardcore luitjes!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                      Axis is idd een goede sportschool met een goede begeleider. Zeker voor de hardcore luitjes!

Heb ik idd al van meer mensen gehoord echter is dit in het centrum en ik woon zelf in de reeshof wat aan de andere kant van Tilburg is. En zoek het graag dicht bij huis.

Ga denk ik van de week ook nog een keer bij Budget training kijken want het zal die of multi-sport worden. Is wel wat verder rijden maar vooral de contributie bij budget is erg interressant moet ik zeggen.

Comment

Originally posted by Jaap View Post

Train je er zelf ook..?

Comment

ghehe

Toeval bestaat niet.. Ik woon zelf ook in de reeshof en train sinds een jaartje bij multisport. Het is echt een van de beste sportscholen van tilburg als je lekker oldschool wil bodybuilden. Toevallig is er net een nieuwe eigenaar die de sportschool heeft overgekocht en je kunt merken dat het enthousiasme ervan af spat :P... 01-01-01 verandert de naam multisport, ook is hij heel de zaterdag en zondag open, en doordeweeks ook heel de dag (ipv dicht tussen 12 en 16:00)...

Comment

Originally posted by Samot View Post
                            Toeval bestaat niet.. Ik woon zelf ook in de reeshof en train sinds een jaartje bij multisport. Het is echt een van de beste sportscholen van tilburg als je lekker oldschool wil bodybuilden. Toevallig is er net een nieuwe eigenaar die de sportschool heeft overgekocht en je kunt merken dat het enthousiasme ervan af spat :P... 01-01-01 verandert de naam multisport, ook is hij heel de zaterdag en zondag open, en doordeweeks ook heel de dag (ipv dicht tussen 12 en 16:00)...
                            Kijk dat is nog eens positief nieuws en dat zo dicht bij huis. Vooral de hele dag open in het weekend is tof wilde nog wel eens op zaterdag gaan trainen maar omdat ik dan meestal laat wakker ben red ik het meestal niet. Ga morgen denk ik echt ff kijken als ik tijd heb.

Comment

Wat betreft de trainingsmogelijkheden zit je in Tilburg bij MultiSport veruit het beste.
                              Met HammerStrength machines, dumbbels, halters, Nautilus en TrueFitness is het bij MultiSport qua apparatuur veel beter, zeker voor de serieuze trainer, als bij welke andere gym in Tilburg e.o. dan ook.
                              Budsget komt in de buurt, is beter qua cardio, maar heeft (nog) geen Hammer of Ultimate Strength machines.
                              Laat de rest maar zitten en ga naar MultiSport.

Succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X