Op mijn fitnessschool gaat de prijsomlaag. Was eerst 37 euro per 4 weken, dat wordt per 2007 37 euro per 8 weken. Er gaan geruchten dat er velen hun prijs naar beneden gaan gooien.Gaat het zo slecht? dacht van niet ,ik denk dat het gewoon net als de supermarkten gaat .Wel lekker dus.
komt er een prijzenoorlog ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nou het begint hier ook een beetje te komen. Enkele grote bedrijven hadden prijzen van 50 a 60 euro all-in. Ze zijn omlaag gegaan naar 40. Dat komt waarschijnlijk omdat de low budget scholen in aantocht zijn. Onbeperkt sporten voor 25 euro. In Tilburg heb je er zo al 3 van die scholen. Gewoon goed materiaal alleen geen begeleiding.
In Duitsland is het al een grote hit de low budget scholen. Het is de enige manier om tegen die grote scholen te concureren dus ze moeten wel. Laat ze hun gang maar gaan kan alleen maar gunstig uitpakken voor onsliberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.
Comment
-
Dat is niet verkeerd been gratis les. Dus jou lady moet daar maar zolang mogelijk blijven. De sportscholen van Achmea en al die megascholen zullen het wel gaan merken. Zo hou ik tenminste wel wat meer geld over voor de sups.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
het is ook nergens voor nodig al die hoge prijzen
als de ene gym voor 25 euro kan draaien zou een ander die miss wat meer kosten heeft er toch niet ver naast moeten kunnen zitten lijkt mij.
bij mij in de buurt met een straal van zeg maar 5 km heb ik denk 10-15 gym's
met prijzen die uit een lopen van 25 tot 65 euro is toch echt belachelijk
het zal wel mee spelen wat voor een publiek ze willen hebbenWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by been View Posthet is ook nergens voor nodig al die hoge prijzen
als de ene gym voor 25 euro kan draaien zou een ander die miss wat meer kosten heeft er toch niet ver naast moeten kunnen zitten lijkt mij.
bij mij in de buurt met een straal van zeg maar 5 km heb ik denk 10-15 gym's
met prijzen die uit een lopen van 25 tot 65 euro is toch echt belachelijk
het zal wel mee spelen wat voor een publiek ze willen hebben
Je betaald vaak voor de sauna, groepslessen, onderhoud tennis, squash baan etc. Geen van die dingen gebruik ik. Snap dan ook niet waarom die bedrijven geen verschillende abonnementen in het leven roepen. Maar ja het wel om de winst draaien.liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostHIer wordt de all-inn prijs alleen maar duurder, ongeacht het feit dat er 2 low budget scholen erbij zijn gekomen.
Wij betalen € 52,00 per maand vanaf januari.
Greetz.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Mijn gym is goedkoper geworden. Van € 33,50 naar € 29,95 per maand. Dus misschien toch prijzenoorlog.
En openingstijden zijn ook nog eens veruimd. 365 dagen per jaar van 9:00 tot 0:00 (ipv 23:30). En binnenkort misschien 24 uur per dag. Toch leuk als je sportschool nooit dicht is.Groei, Groeier, Groeist
Comment
-
Originally posted by Creabeest View PostMijn gym is goedkoper geworden. Van € 33,50 naar € 29,95 per maand. Dus misschien toch prijzenoorlog.
En openingstijden zijn ook nog eens veruimd. 365 dagen per jaar van 9:00 tot 0:00 (ipv 23:30). En binnenkort misschien 24 uur per dag. Toch leuk als je sportschool nooit dicht is.
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by kees View PostIk vindt dat wel veel.Maar met sauna ed? Het is idd als je daar geen gebruik van maakt toch ervoor betaald. Moet eigenljik zo zijn dat de abonnement daarop is afgestemd.
Je betaalt inderdaad voor luxe en meer luxe.
Bij ons kan je voor de prijs die ik genoemd heb, alle lessen volgen (spinning, body-pump, steps etc.) en gebruik maken van de sauna.
Als je alleen krachttraining doe dan betaal je voor "overbodige luxe".
Naar een andere sportschool gaan, is een optie, alleen die heeft weer andere openingstijden, minder materiaal en ga zo maar door.
Dus dan is het kiezen uit ........
Greetz.
Comment
-
Fitness
Haha kerel.
Ik betaal 54 euro per maand
Bij Healt city in Enschede.
Maar is super luxe, alles is nieuw gratis drinken eten massagestoel, sauna, zonnebank alles gratis mja me pa betaald :$
Welkom bij HealthCity - sport fit, fittness, Step, Shape, Step Shape, Body Combat, Body, Body Shape, City, Health City, Feeling healthty, feeling fit, Tilbug, Oisterwijk, Vught, Spinning, Fysio, Spinfit, aquajogging, jogging, aqua zoek maar die van Enschede.
Comment
-
Ik betaal 30€ per maand en ik kan onbeperkt trainen en gebruik maken van de sauna. vind ik opzich wel een redlijke prijs.
maar ik ben laatst in een sportschool geweest daar betaal je voor een all-in abonnemet 70€ per maand. Maar dat is ook een sportschool met allemaal de nieuwste spullen en veel begeleiding. Er zit ook een kinderopvang en een kapper. Met het zwembad waren ze nog bezig. En het publiek wat daar loopt bestaat uit allemaal volk met veel geld. Weinig sfeervol daar trouwens.
Nee ik blijf bij mij eigen sportschooltje met misschien iets minder nieuw materiaal.
gr
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-