Verscheidene type dumbells.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verscheidene type dumbells.

Met wat voor type dumbells trainen jullie in je sportschool? Ik vraag dat, omdat ik net van sportschool veranderd ben en daar liggen meerdere soorten dumbells. Wat ik merk, is dat de dumbells waarbij het handvat kan rollen (dus vrij kan bewegen), m'n training zwaarder maken en het gevoel in de spier heviger. Beeld ik mij dit nu in, of hebben jullie soortgelijke ervaringen? Met een vastzittend handvat vind ik het dus makkerlijker aanvoelen.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

ik heb ook met een rollend handvat ben niets anders gewent. Dacht wel een keer van huh der flikkerd zo een gewicht af leek net alsof de gewichten niet goed vastzaten.
    on the road to get huge

Comment

Bij mijn sportschool hebben ze zowel vaste als loszittende dumbells.

Die loszittende dumbells zijn van het type Ivanko, van die losse schijfjes dus die aan het eind vastgelast zijn. Doordat ze los zitten vind ik ze een prachtig geluid maken!
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
        Die loszittende dumbells zijn van het type Ivanko, van die losse schijfjes dus die aan het eind vastgelast zijn. Doordat ze los zitten vind ik ze een prachtig geluid maken!
        Maarvoel je verschil met trainen? Dat is waar ik benieuwd naar ben.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Train altijd met vaste, heb ook nooit anders gezien. Lijkt me niet echt prettig, ik wil ze altijd goed vast hebben zitten. Dat geluid vind ik zeer irritant. Want bij mij rollen ze wel als ie niet goed vastzit.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik heb het wel met stangen. Ik train sinds deze maand ook in een nieuwe sportschool. De uiteinden van de stangen draaien mee. Erg appart gevoel als je dit niet gewend bent. Maar ik pak er geen kilo's minder om.

Met die stangen heb ik me laten vertellen dat dat bepaalde manier van smokkelen tegen gaat. Al zou ik niet weten hoe dat zou werken.
            Groei, Groeier, Groeist

Comment

Bij d esportschool waar ik train hebben ze dumbells van Technogym met rollende handvaten en van die dumbells met vaste handvaten.
              Ik merk zelf geen verschil.

gr

Comment

Zit echt geen verschill tussen hoor, zit gewoon tussen je oren!

Comment

niet echt en idee wat je bedoeld symmie
                  Who's the Chef

Comment

Heb altijd dumbells met rollende handvaten gebruikt zou niet weten of het wat uitmaakt.
                    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                      Maarvoel je verschil met trainen? Dat is waar ik benieuwd naar ben.
                      Nee, ik voel absoluut geen verschil.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

heb al met beide getraind.
                        heb niet iets gemerkt van verschil
                        een kilo is een kilo los of vast zittend.
                        misschien moet je gewoon ff wennen aan nieuw materiaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X