Zwemmen in combinatie met fitness

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zwemmen in combinatie met fitness

Ik ben van plan 2/3 x in de week op zwemmen te gaan omdat ik graag me jongere broertje wil vergezellen op een sport...ik trainde altijd voor massa maar ik denk dat dit weinig zin meer heeft als ik ga zwemmen.
    Heeft iemand zelf een trainingsprogramma die ik in combinatie met zwemmen zou kunnen gebruiken..of waar ik deze zou kunnen verkrijgen?

Groetjes

Alopecia

waarom zou je ze niet kunnen combineren dan denk je zelf?
    Who's the Chef

Comment

Natuurlijk kun je wel gewoon op massa trainen.
      Resultaat zal misschien iets minder zijn door het vele extra bewegen maar als je daar met je voeding rekening mee houdt scheelt dat al veel.

Laat eerst maar ff weten hoe je dan nu precies traint (schema?) en wat je hoogste prioriteit heeft, zwemmen of krachttraining. Misschien dat we dan wat meer kunnen zeggen.
      Zwemmen en krachttraining is een hele logische combinatie dat sowieso, al zul je nooit een topper in bb kunnen worden als je zwemt. Dit alleen al door het feit dat je lichaam als bescherming tegen het koude water wat extra vet vast gaat houden, mede daardoor staan zwemmers nooit echt droog al hebben ze verder vaak een prima bouw.

Comment

Zemmen is een van de beste manieren om te bewegen. Een prima cardio oefening waar veel spieren bij gebruikt worden. Verder sluit ik me volledig aan bij shannassee
        liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

goeie cardio idd je ben al zeiknat na je eerste duik
          Who's the Chef

Comment

ik heb een standaard schema maar ik boek er wel goede resultaten mee vind ikzelf

ma 4x borstoefeningen(3 x 10) 3 x triceps(3 x 10) en 3 verschillende buikspieroefeningen(3 x 20)

wo 4 rug(3 x 10) 3 x biceps(3 x 10) 3 verschillende buikspieroefeningen(3 x 20)

vrij 4 x schouders(3 x 10) 5 x been(3 x 10)

ik ben van nature dun en trainde altijd voor massa maar denk erover na om voor conditie te gaan trainen(als dit me geen kgs gaat kosten)

maar verder bedankt voor alle reacties!!

Comment

Op conditie trainen kost je altijd kilos als je het intensief doet
              "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

heeft het wel zin dan om een massa schema te behouden of moet ik alleen voor conditie gaan trainen?

Comment

betekend gewoon dat je meer moet eten klaar

kan makkelijk massa der bij trainen
                  Who's the Chef

Comment

In zijn wedstrijddagen zwom Aronold Schwarzenegger vrijwel altijd na zijn training flink wat baantjes, om maar eens een voorbeeld te noemen. Ik zal het je nog sterker vertellen: ik denk dat het je rug- en borst- en beenontwikkeling ten goed komt!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

met zwemmen gebruik je alle spieren
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X