Nu wel, awesome! Jouw aantal zal nog even duren voordat ik dat behaald heb.
Training A
Weighted dips:
- BW + 50kg 1x
-...
"Lokaal vet wegtrainen kan niet"
Collapse
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bartbossumOm de negatieve effecten van corrosie, kalkafzetting en vorming van biofilm tegen te gaan kan het nodig zijn om naast de mechanische voorbehandeling ook...
-
Kanaal: Links
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor niet_hierWas dit je opgevallen:
2500 berichten. Een behoorlijke prestatie....-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzFair enough, zal zeker rekening mee houden.
Training C
Deficit deadlift:
- 130kg 3x
- 102.5kg 4x
Bench press:...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor niet_hierDat is niet zo verbazingwekkend. Je lichaam heeft erg veel energie nodig om een dergelijk virus te bestrijden. Dus dan blijft er minder over voor training....
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMerk afgelopen dagen nog wel dat ik vermoeider ben dan gewoonlijk, ook meer down.
Voor nu overal 2 sets voor gedaan weer (de BW bij dips en chin...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzThanks voor je bezorgdheid! Hoop het ook niet maar ga er niet van uit > ik luister goed naar mijn lichaam en gezien toch vrijdag was/is, heb ik za...
-
1 week geleden -
-
door ppppHoi, zal mij even voorstellen op dit forum!
Ben Paul en alweer 63 jaar oud. Ben 10 jaar geleden na een hernia operatie 3x per week gaan trainen....-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Even voorstellendoor niet_hierWelkom op dit forum. De laatste jaren is het hier erg stil. Maar er staan vele pareltjes aan informatie op dit forum over voeding en training. Van die...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor niet_hierJe hebt jezelf maar een korte herstelperiode gegund. Ik hoop dat het voldoende was, en je training niet voor een terugslag zorgt....
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse