Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo,

Ik ben een jonge dame van 22.
    Ik ben 1.70 en weeg tussen de 42 en 47 kilo.
    Mijn vetpercentage is 10% ik train niet.
    Ik ben op deze site terecht gekomen, omdat ik lijd aan ondergewicht.
    Ik ben opzoek naar supplementen waar je dikker van wordt en naar recepten met koolhydraten en eiwitten.
    Ik hoop dat ik doormiddel van deze weg een beetje wijzer wordt en aan mijn informatie kan komen waar ik naar opzoek ben.
    Ik ben een moeilijke eter en heb inmiddels al 3 dietisten versleten zonder succes.

Groetjes Joyce
    Last edited by Joyce; 06-02-2007, 15:51.

Hey joyce, leuk dat we er weer een vrouw bij hebben.
    Aan je gewicht te zien ben je inderdaad veel te mager. In jou geval zou ik weightgainer gebruiken. Dit omdat je zoals je zelf zegt een moeilijke eter bent, en die andere 3 diëtisten ongetwijfeld al geprobeert hebben jou vol te proppen met vast voedsel. Ik raad je aan goed te eten en 3 shakes per dag van 50 gram met 350ml water OF melk te nemen.

Weightgainer kun je bijvoorbeeld bestellen op: voedingsbehoefte.nl, onder webwinkel.

Maargoed, eigenlijk is dit topic niet voor vraag&antwoord.

Welkom, en grtz, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Bedankt voor je reactie,
      Ik hoop dat er meerdere komen met adviezen of raad.

Comment

Welkom joyce,
        Best es uw vraag afvuren op het topic "dagelijkse voeding".

Veel succes...
        getting back in shape...

Comment

welkom

welkom,
          veel plezier op het form.

Comment

welkom joyce ik denk dat Shannasse, daar wel goed advies over kan geven
            gr men
            sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

Welkom!!

Als jouw ondergewicht geen lichamelijke of geestelijke oorzaak heeft kun je idd gebruik maken van een weightgainer. Maar probeer eerst je voeding te gebruiken om in gewicht aan te komen. Post in het voedingstopic wat je eet op een dag. Dan kunnen we je helpen dat te verbeteren.

gr

Comment

Hai Joyce je bent een moeilijke eter toch is dat de basis.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom!

Je kunt zeker veel hulp vinden via het forum, je hebt zelf de wil om er wat aan te doen en dat is dus al de helft van het gevecht gewonnen.
                  Mocht je interesse hebben in persoonlijke begeleiding en hulp kun je contact met mij opnemen, ik heb een eigen bedrijfje waarbij ik onder andere mensen met jouw probleem help.

Comment

welkom

en zo maar een supje er bij nemen is denk ik niet zo makkelijk
                    je zou echt moeten proberen te leren eten das echt moeilijk voor somige maar goed
                    je zo een gainer kunnen proberen dat is drink baar miss is het een beginnetje
                    Who's the Chef

Comment

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
                      Eten is echt een probleem bij mij, vooral 's ochtends kan ik niet eten!
                      Ik ben onderhand al meer als 10 jaar bezig om 10 kilo aan te komen.
                      Het liefst wil ik dit gewoon op een normale manier doen alleen lukt dat niet.
                      Ik kan echt eten wat ik wil...Ik heb maanden gehad dat ik 8 boterhammen per dag at en avond eten plus tussendoortjes alleen kom ik dus echt geen grammetje aan.
                      Ik ben echt teneinde raad, mijn lichaam is gewoon al op de reserves en dat merk ik de laatste half jaar heel goed in men gezondheid.
                      Veel eten kan ik momenteel niet omdat ik gigantische maag problemen heb en een gevoelige darm.
                      Hopelijk kan ik recepten endergelijke verkrijgen met veel koolhydraten en eiwitten.......dus als jullie nog wat weten?????????
                      THANX!!

Comment

8 boterhammen is niet zo veel hoor, maargoed ik zou als ik jou was de persoonlijke begeleiding van shannasse aanvragen. De eerste keer is gratis, dus dan kan je gelijk zien of het wat voor je is. Ik weet zeker dat zij je kan helpen.

Comment

Welkom !
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Kort maar krachtig

Comment

THANX

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X