help help!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help help!!!!

hallo iedereen ik ben nieuw hier ik ben johnny en ben 28 jaar en ik wil gaan trainen maar ik heb ook mijn eerste kuur gehaald sustanon 250 en deca 2ml en ik wil graag weten hoe vaak ik die moet pakken in de week en hoelang???

en wat ik het beste kan eten om het meeste uit mijn kuur tehalen en of ze ook eiwit pillen hebben of zo want die shakes die ik nu heb is niet tezuipen hahah alvast bedankt

greetzzz

Welkom!

Je wilt gaan trainen en je hebt je kuurtje al gehaald??

Omgekeerde wereld lijkt me!!

Ga eerste maar eens een paar jaar trainen. probeer eerste naturel te gainen en het maximale uit jezelf te halen doormiddel van een geoptimaliseerd trainings en voedingsschema. Lees anders ook even de sticky`s bij het topic anabolen. volgens mij weet je totaal niet waarje aan begint!!
    Als je op deze manier begint met kuren zou ik het een buiten gewone domme actie vinden! Je snijd jezelf in je vingers. zou jammer zijn.
    Ik zou zeg je lees je eerst goed in en zorg dat je eerst op je max zit met naturel gainen!

gr

Comment

Waar zijn we mee bezig??????????????????
      Welkom , en lees eerst over de as. zeker voor je gaat gebruiken is kennis daarvan noodzakelijk. Ga eerst maar een aantal jaartjes lekker trainen voor je aan de as gaat.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom.

Vragen horen thuis in de daarvoor bestemde onderdelen.
        Enige raad aan jou kan en mag zijn; blijf van zooi af en ga eerst eens trainen!!!!!

Als je een paar jaar traint en precies weet hoe je dat moet doen én hoe en wat je moet eten voor de beste resultaten, dan pas kun je misschien gaan nadenken over een kuur.
        Maar dan nog niet voordat je er heel veel vanaf weet, heb je wel eens de bijsluiter van een asperientje gelezen?! Wat jij nu in je lichaam wilt gaan proppen zijn medicijnen en dan ook nog eens in veel hogere dan therapeutische hoeveelheden. Maar hé, het is jouw lichaam en jouw leven dus wat jij wilt...

Comment

Train je al? want eerst een kuur lijkt me zo raar.
          Zoals hierboven probeer naturel te trainen veel leuker en beter voor je lichaam en als je die eiwitshakes niet lust ja dan moet je het uit je voeding halen.

Comment

helemaal mee eens....zeer onverstandig! daar ga je waarschijnlijk spijt van krijgen...

groet richard
            http://www.body-supplies.nl

Comment

oke dankje voor de info

mijn probleem is ik weeg 56 kilo ik ben bijna 190 en heb 9% vet ik wil gewoon zo snel mogenlijk aan komen ik heb al van alles geprobeerd alleen dit nog niet en als ik zie hoe snel mijn vrienden groeien en ik niet is best irri

greetzz
              Originally posted by Shannasse View Post
              Welkom.

Vragen horen thuis in de daarvoor bestemde onderdelen.
              Enige raad aan jou kan en mag zijn; blijf van zooi af en ga eerst eens trainen!!!!!

Als je een paar jaar traint en precies weet hoe je dat moet doen én hoe en wat je moet eten voor de beste resultaten, dan pas kun je misschien gaan nadenken over een kuur.
              Maar dan nog niet voordat je er heel veel vanaf weet, heb je wel eens de bijsluiter van een asperientje gelezen?! Wat jij nu in je lichaam wilt gaan proppen zijn medicijnen en dan ook nog eens in veel hogere dan therapeutische hoeveelheden. Maar hé, het is jouw lichaam en jouw leven dus wat jij wilt...

Comment

Zou je toch eerst met je voeding aan de slag moeten gaan. Als je voeding niet optimaal is heeft de as geen zin. VOEDING IS DE BASIS.

Comment

Johnny

Het licht gewoon aan het feit dat je te weinig Kcal binnen krijgt daardoor te weinig eiwitten etc...

die producten daarentegen zorgen wel voor spiergroeie maar ook voor nadelige dingen dusja

Comment

thnx

Originally posted by kees View Post
                    Zou je toch eerst met je voeding aan de slag moeten gaan. Als je voeding niet optimaal is heeft de as geen zin. VOEDING IS DE BASIS.
                    ja ik ben nu op zoek naar een goed voedings schema en een trainingschema

dus als je nog tips hebt die zijn altijd welkom

greetzzz

Comment

Originally posted by pain View Post
                      ja ik ben nu op zoek naar een goed voedings schema en een trainingschema

dus als je nog tips hebt die zijn altijd welkom

greetzzz
                      Plaats dan op de juiste topic hoe je nu eet en op de topic trainingsschemas hoe je traint.

Comment

al deze reacties zijn niet geplaatst om je te neten maar om jou te helpen met het behalen van je doelen.
                        Dus probeer het te doen zoals ik je ook al gePMt heb. Dan komt het helemaal goed!

gr

Comment

ja weet ik

Originally posted by erik1982 View Post
                          al deze reacties zijn niet geplaatst om je te neten maar om jou te helpen met het behalen van je doelen.
                          Dus probeer het te doen zoals ik je ook al gePMt heb. Dan komt het helemaal goed!

gr

daarom had ik me ook aan gemeld om zo veel mogelijk info tewinnen

van mensen met ervaring en mijn dank is zeer groot

Comment

Welkom, dit is wel echt afschuwlijk. Gooi die rommel weg, en vreet je vol. Gewoon enorm veel naar binnen gooien, dan kom je vanzelf aan.
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

?????????????? Welkom.................
                              Verder voeg ik even niets toe aan de terechte opmerkingen die al geplaatst zijn. Ik wens je véél wijsheid toe.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X